آخر هفته بارانی و سرد در تهران

آخر هفته بارانی و سرد در تهران

روز جدید بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، از اوایل روز جمعه (24 آذر) تا اواخر روز شنبه (25 آذر) در نیمه جنوبی باران، در مناطق شمالی بارش باران و برف و در ارتفاعات استان بارش برف و کولاک پیش بینی می شود.

بر اساس بررسی پیش بینی ها و نقشه های هواشناسی، وضعیت هوای امروز استان تهران نیمه ابری و متاثر از بارش، افزایش تدریجی ابر و به مرور زمان بارش های پراکنده پیش بینی می شود.

بارش در نیمه جنوبی، بارش باران و برف در شمال و برف و کولاک در ارتفاعات از اوایل روز جمعه (24 دی ماه) تا اواخر روز شنبه (25 آذر) پیش بینی می شود. در این مدت در برخی ساعات مه و کاهش دید، وزش تندباد موقت، گاهی رعد و برق (با احتمال تگرگ) پیش بینی می شود.

همچنین به دلیل بارش متوسط ​​تا شدید در برخی ساعات، آبگرفتگی معابر و روان آب به ویژه در نیمه شمالی استان پیش بینی می شود. هوای نیمه ابری همراه با وزش باد و بارش های متناوب برای روز یکشنبه (25 آذر) پیش بینی می شود.

گفتنی است از روز جمعه تا دوشنبه (24 تا 27 آذرماه) کاهش محسوس دما (به طور میانگین بین 6 تا 9 درجه سانتیگراد در استان) و یخبندان شبانه در اکثر مناطق به ویژه نیمه شمالی استان پیش بینی می شود. .

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با دمای -7 درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شد.

آسمان تهران فردا (۲۴ آذر) ابری و بارانی است. گاهی اوقات بارش و رعد و برق برای رعد و برق با حداکثر و حداقل دمای 12 و 3 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود. و برای روز شنبه (4 آذر) ابری و بارانی و برف گاهی وزش باد شدید و رعد و برق و رعد و برق خواهد بود و دمای هوا در گرمترین و سردترین هوا به 10 و 1 درجه سانتیگراد می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید