از سرگیری بارش های 5 روزه از فردا در نوار شمالی / پیش بینی آخر هفته بارانی و ابری برای پایتخت

ساعت: 12:47
تاریخ انتشار: 1400/08/18
کد خبر: 1782933

سازمان هواشناسی از از سرگیری بارندگی ها از فردا در شمال کشور خبر داد و امروز برای اکثر نقاط کشور جوی آرام و پایدار با افزایش غلظت آلاینده ها و بدتر شدن کیفیت در شهرهای صنعتی و پرتردد پیش بینی کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، امروزه بیشتر نقاط کشور دارای آب و هوای آرام و پایداری است که در شهرهای صنعتی و شلوغ، کیفیت هوا و تجمع آلاینده ها بدتر شده است.

بر اساس این گزارش؛ امروز و فردا در مناطق صنعتی و پرجمعیت به ویژه در استان های تهران، البرز، مرکزی، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی افزایش غلظت آلاینده ها و کاهش کیفیت را خواهیم داشت.

امروز در استان های کرمان، جنوب و شرق فارس، جنوب بوشهر، هرمزگان، جزایر شرق خلیج فارس و تنگه هرمز، جنوب خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان بارش های کوتاه مدت پیش بینی می شود.

فردا با گذر موج متوسط ​​از شمال کشور در نواحی شمالی آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و غرب مازندران به تدریج بارندگی آغاز می شود.

پنج‌شنبه دامنه‌های شمال غرب، غرب و جنوب البرز در استان‌های قزوین، البرز و تهران و غرب استان مرکزی را در بر می‌گیرد اما در روز جمعه هفته جاری در شمال غرب و بخش‌هایی از خوزستان، چهارمحال و بهتی سمنان و شمال از بارش کاسته می‌شود. خراسان در حال گسترش است.

شنبه هفته آینده تنها در استان های خراسان شمالی و شمالی خراسان رضوی بارش متناوب پیش بینی می شود.

دریای خزر از روز پنجشنبه مواج و طوفانی است.

تهران امروز و امشب با غبار محلی و فردا صبح بامداد غبار همراه است که امروز صاف و آفتابی پیش بینی می شود. البته از فردا بعدازظهر در تهران وزش باد و اوایل شب چهارشنبه آسمان تهران نیمه ابری خواهد بود.

آسمان تهران از روز پنجشنبه به تدریج با افزایش ابر همراه خواهد بود. بیشینه و کمینه دمای هوای تهران امروز 15 و 6 درجه بالای صفر خواهد بود.

امروز بندرعباس با دمای 31 درجه سانتیگراد گرمترین و شهرکرد و کرمان با دمای 12 و 14 درجه سانتیگراد سردترین مرکز استانهای کشور هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید