آرام سازی اوباش در کرج معضل شده/ مردم از بلاتکلیفی و کندی قوه قضائیه و پلیس به تنگ آمده اند.


ساعت: 15:52
تاریخ انتشار: 08/12/1401
کد خبر: 1908151

با توجه به کندی عملکرد دستگاه قضایی در برخورد قاطع با عوامل اصلی دعوت به آشوب و همدستی پلیس با اوباش داعش در خیابان، امروز ده ها هزار نفر از مردم تهران و کرج در پشت 10 کیلومتر ترافیک گرفتار شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ با توجه به کندی عملکرد دستگاه قضایی در برخورد قاطع با ریشه‌های دعوت به اغتشاش و مماشات با نیروی انتظامی با اوباش داعش در خیابان، امروز ده‌ها هزار نفر از مردم تهران و کرج در پشت 10 کیلومتری شهر به اوباش تبدیل شدند. ترافیک به دلیل وحشیگری حدود هزار نفر، از نقاط مختلف می آمد. مردم تهران طبق برنامه ریزی به بهشت ​​سکینه کرج رفته بودند.

بیرون کشیدن شهروندان از خودرو از جمله کشیش، مجروح شدن با قمه و آتش زدن کلانتری از جمله اقداماتی بود که با اعتراض شهروندان و خروج خودروهایشان از بزرگراه همراه شد.

پس از انتشار اخباری مبنی بر مرگ مردی به نام حدیث نجفی، پدر وی موضع خود را در برابر اغتشاشات اعلام کرد و بررسی ها نشان داد که وی توسط نیروهای ضد انقلاب کشته شده است.

مماشات با نیروی پلیس که گاه منجر به سرزنش برخی از نیروهای پلیس توسط مقامات فاراژ شده است، بعید است که منجر به رویارویی خود مردم با شورشیان شود. دستگاه قضایی تاکنون با هیچ یک از عوامل اصلی دروغ پردازی برخورد نکرده است
قابل توجه نیست.

دیدگاهتان را بنویسید