(آرمیتاگراوند) دانش آموز تهرانی آرمیتاگراوند درگذشت / سیر تاپیاز ماجرای آرمیتا گراوند

آرمیتا گراوند / فوت آرمیتا گراوند

آرمیتا گراوند دانش آموز تهرانی که در مترو دچار سانحه شده بود امروز درگذشت.


به گزارش شمانیوز :  آرمیتا گراوند در مهرماه سال 1402بیهوش شده در متروی شهدا، اهل کرمانشاه و دانش‌آموز کلاس یازدهم هنرستان دولتی عروه‌الوثقی در منطقه ۱۱ تهران است. او در مترو تهران دچار افت فشار شد و بی هوش شد.

پس از بی هوش شدن آرمیتا گراوند در مترو، رسانه های ضد انقلاب تلاش کردند تا ماجرای او را به موضوع حجاب و برخورد با بی حجابی مرتبط کنند.

این در حالی است که خانواده او و مدیریت مترو هر گونه برخورد با او را تکذیب کردند.

%D8%A2%D8%B1%D9%85%DB%8C%D8%AA%D8%A7+%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%88%D9%86%D8%AF+ خبر خاکستری

واکنش مدیریت مترو و خانواده آرمیتا به حادثه

مسعود درستی مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو درباره آنچه رخ داده، گفته بود: «مقارن ساعت ۷ صبح روز یکشنبه نهم مهر ماه یک دختر دانش آموز ۱۶ساله در خط ۴ مترو میدان شهدا وارد قطار شده که به دلیل افت فشار بیهوش شد.» به گفته پدر و مادر او، پس از بیهوشی، او به زمین خورده و سرش به زمین خورده است. خانواده او می‌گویند فیلم‌ها را دیده‌اند و عامل دیگری در فیلم‌ها درباره وقوع حادثه ندیدند. پس از این اتفاق، او به بیمارستان منتقل شده و خانواده‌اش از مردم خواسته‌اند برای سلامتی‌اش دعا کنند.

آرمیتا گراوند دختر دانش آموز تهرانی که اوایل مهر امسال هنگام عزیمت به مدرسه در ایستگاه مترو میدان شهدا دچار افت فشار و بیهوشی شده بود، پس از به ثمر ننشستن معالجات گسترده پزشکی و بیست و هشت روز بستری در بخش مراقب‌های ویژه درگذشت.

آرمیتا گراوند صبحگاه ۹ مهر در حالی که به همراه دوستان خود قصد ورود به داخل واگن قطار مترو را داشت، ناگهان با افت فشار مواجه و با برهم خوردن تعادلش، از پشت سر به لبه بیرونی ایستگاه برخورد و مصدوم شد.

شدت برخورد به حدی بود که وی برای دقایقی دچار ایست قلبی شد و پس از تلاش امدادی چند نفر از شهروندان، کارکنان مترو و عوامل اورژانس، برای ادامه درمان به نزدیک ترین بیمارستان تخصصی اعزام شد.

بر اساس نظریه رسمی پزشکان آرمیتا گراوند پس از افت ناگهانی فشار خون، دچار سقوط، ضربه به مغز و به دنبال آن تشنج مداوم، کاهش اکسیژن رسانی مغزی و ادم مغزی شده است.

لحظه بی هوش شدن آرمیتا گراوند

فوت آرمیتا گراوند

متاسفانه آسیب مغزی وارده به مصدوم باعث شد که وی مدتی را در وضعیت کما سپری کرده و دقایقی پیش فوت کند.

صفرتا صد ماجرای آرمیتا گراوند را در ویدیو زیر ببینید



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید