آرمیتا گراوند دختر دانش آموز تهرانی درگذشت

آرمیتا گراوند، دختر دانش آموز پایتخت نشین که اوائل مهر امسال حین عزیمت به مدرسه در ایستگاه مترو میدان شهدا دچار افت فشار و بیهوشی شده بود، علیرغم‌ معالجات گسترده پزشکی و بیست و هشت روز بستری در بخش مراقب های ویژه، متاسفانه ساعتی پیش درگذشت.


به گزارش خبرگزاری موج،  آرمیتا گراوند دختر دانش آموز تهرانی که اوائل مهر امسال حین عزیمت به مدرسه در ایستگاه مترو میدان شهدا دچار افت فشار و بیهوشی شده بود، علیرغم‌ معالجات گسترده پزشکی و بیست و هشت روز بستری در بخش مراقب های ویژه، متاسفانه ساعتی پیش درگذشت.

 آرمیتا گراوند صبحگاه ۹ مهر در حالی که به همراه دوستان خود قصد ورود به داخل واگن قطار مترو را داشت، ناگهان با افت فشار مواجه و با برهم خوردن تعادلش ، از پشت سر به لبه بیرونی ایستگاه برخورد و مصدوم شد.

شدت برخورد به حدی بود که مشارالیها برای دقایقی دچار ایست قلبی شد و پس از تلاش امدادی چند نفر از هموطنان، کارکنان مترو و عوامل اورژانس، برای ادامه درمان به نزدیک‌ترین بیمارستان تخصصی اعزام شد.

 متاسفانه آسیب مغزی وارده به مصدوم باعث شد که وی مدتی را در وضعیت کما سپری کرده و ساعتی پیش فوت کند.

بر اساس نظریه رسمی پزشکان آرمیتا گراوند پس از افت ناگهانی فشار خون، دچار سقوط، ضربه به مغز و به دنبال آن تشنج مداوم، کاهش اکسیژن رسانی مغزی و ادم مغزی شده است.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید