آزار و اذیت آموزش و پرورش یزد برای حق خرید خدمات معلمان

ساعت: 11:36
تاریخ انتشار: 1400/09/14
کد خبر: 1790512

زارع یکی از معلمان خرید خدمت یزد گفت: متاسفانه امسال حقوق ما کمتر از سال گذشته بوده و 15 روز در ماه ملاک پرداخت حق بیمه و حقوق تامین اجتماعی اعلام شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد زارع معلم خرید خدمات یزدرسا در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با بیان اینکه معلمان خرید خدمت با مشکلات سال های گذشته مواجه هستند، گفت: متاسفانه امسال حقوق معلمان خرید خدمت یزد نسبت به سال گذشته کاهش یافته و فقط 15 در ماه است. و بیمه برای ما محاسبه می شود.

وی گفت: سال گذشته شرایط دستمزد تقریباً برابر با قوانین کار بود. این خدمات در فروردین، اردیبهشت و خرداد ارائه شد که پس از چندین ماه در مهرماه امسال پرداخت شد.

زارع افزود: برای پرداخت حقوق فروردین یک میلیون و 350 هزار تن واردات و 700 هزار تن حق بیمه کسر کردند و 30 روز از ما دریافت کردند.

معلم خرید خدمات یزد ادامه داد: مدیرکل محترم آموزش و پرورش طبق قولی که داده بودند مقرر شد کل حقوق فروردین ماه همراه با افزایش حقوق 1400 پرداخت شود که متاسفانه این امر محقق نشد و عملاً مرخصی 15 روزه نوروزی از حقوق ما کم شد.

وی با اشاره به اینکه در شهریورماه سال جاری وزارت آموزش و پرورش روندی مشابه سال 99 برای استان یزد ابلاغ کرد، گفت: شرایط مقرر در این شیوه نامه پرداخت حقوق و بیمه تامین اجتماعی برای یک ماه کامل است. که باز هم نسبت به سال های گذشته مناسب بود، اما در آبان ماه معاون آموزشی وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد که در بخشنامه تغییراتی لازم است و براساس ساعت کاری به نیروها حقوق پرداخت شود.

زارع افزود: در سال های اخیر برای رفع مشکلات خود اقدام کرده ایم و بارها از سوی مسئولان استانی زیر نظر گرفته ایم اما متاسفانه هنوز اقدام مثبت و موثری مشاهده نکرده ایم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید