آسفالت نامناسب یک مشکل بی پایان است


ساعت: 08:52
تاریخ ارسال: 1301/06/13
کد خبر: 1894874

اعتراض شهروندان گلمورتی شهرک دلگان به کمبود جا در خیابان ولیعصر و نبود آسفالت مناسب.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرهامون ، عرض کم خیابان ولیعصر شهرک گلمورتی بخشدار دلگان به گونه ای که خطراتی را برای رانندگان آن منطقه ایجاد می کند، مشکلات و گلایه هایی را برای شهروندان آن شهر به وجود آورده است.


عدم روکش آسفالت معابر بلوار نبی اکرم

اگر روزانه در خیابان های شهرک گلمورتی در شهرستان دلگان قدم بزنید، تفاوت سطح، چاله ها و دست اندازهای متعدد در سطح خیابان به ویژه خیابان نبی اکرم (م.ن) را مشاهده خواهید کرد.
را
در همین رابطه بامری یکی از شهروندان گلمورتی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: افزایش استفاده از خودروهای شخصی در این شهرستان در کنار وضعیت نامناسب آسفالت خیابان های این منطقه نارضایتی ما را به همراه داشته است. و شکایات

رنج گل مورتیس از کمبود جا در خیابان ها

وی با ابراز تاسف از وضعیت نامطلوب آسفالت شهرک گلمورتی افزود: از مسئولان ذیربط تقاضا دارم هرچه سریعتر این موضوع را که مردم این منطقه را با مشکل مواجه کرده است برطرف کنند.

این شهروند دلگانی بیان کرد: عرض خیابان ولیعصر به قدری کم است که خطرات زیادی را متوجه مسافران می کند، اما مسئولان تاکنون به این مشکل رسیدگی نکرده اند.

عملیات تعریض خیابان ولیعصر شهرک گلموری آغاز شد

حمیده عبدالهی شهردار گلمورتی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: طرح عملیاتی تعریض خیابان ولیعصر آغاز شده و روکش این خیابان و تعدادی دیگر از معابر شهر در حال انجام است.

وی افزود: با توجه به گلایه اهالی شهر گلمورتی مبنی بر محدودیت فضای خیابان ولیعصر، مقرر شد تعریض این خیابان به صورت ویژه در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

عبداللهی تصریح کرد: تصمیم داریم به زودی عملیات آسفالت خیابان ولیعصر و تعدادی دیگر از معابر شهری از جمله بلوار نبی اکرم را آغاز کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید