آشوب های دشمن هر روز رنگ می گیرد/ رویارویی استکبار با اسلام با مذاکره و گفتگو حل نمی شود

ساعت: 16:46
تاریخ انتشار: 1400/10/07
کد خبر: 1795894

حجت الاسلام پرورش با بیان اینکه آشوب های دشمنان هر روز رنگ می گیرد و باید خود را به سلاح بصیرت مجهز کنیم، گفت: نمی توان جلوی استکبار علیه اسلام را گرفت چرا که این رویارویی با مذاکره و گفتگو حل نمی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از कاورستانحجت‌الاسلام حسن پرورش امروز سه‌شنبه در نشست سیاسی فرماندهان و افسران یگان‌های آجا مستقر در استان خراسان جنوبی به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه 18 دی با حضور ارزش‌ها و بصیرت‌ها خلق شد. ملت ایران گفت: آنچه در اطراف ما اتفاق می افتد به مرور زمان دچار سوء تفاهم می شود و آشوب هایی که در طول زمان رخ می دهد بر اساس کمبود قدرت تحلیل سیاسی است.

معاون سیاسی معاونت عقیدتی سیاسی نیروی زمینی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه تشخیص حق از باطل نیازمند ابزار بصیرت و مطالعه تاریخ است، گفت: برای خنثی سازی اغتشاشات باید از تاریخ درس بگیریم، زیرا بیشتر مشکلات وجود دارد. جامعه به دلیل جهل در مقابل عقل است و دشمن بر آن تکیه کرده است.

وی با بیان اینکه آشوب های دشمن هر روز رنگ می گیرد، ادامه داد: فضای مجازی در دست دشمن است و از بیرون توسط او کنترل می شود زیرا نتوانسته ایم سواد رسانه ای خود را در همه عرصه ها افزایش دهیم. قبول داریم ولی قدرت تحلیل نداریم.

حجت الاسلام پرورش با بیان اینکه اگر واقعیات را بدانیم و ایمان داشته باشیم دیگر در دام طغیان نخواهیم افتاد، گفت: انقلاب اسلامی اثر خودش را دارد و با سرعت و سرعت حرکت می کند و به همین دلیل با جمهوری اسلامی دشمنی می کنند. ایران.

معاون سیاسی عقیدتی سیاسی پدافند هوایی ارتش با تاکید بر اینکه دشمن همواره نظاره گر نفوذ و قدرت نرم انقلاب اسلامی در جهان است، گفت: باید واقعیت رویارویی جبهه حق علیه باطل را بپذیریم. و ما حقیقت را گفتیم.» تا زمانی که بر این امر بایستیم، خصومت ها علیه ما ادامه خواهد داشت.

وی افزود: امکان ندارد استکبار از رویارویی با اسلام دست بردارد، زیرا این تقابل با مذاکره و گفتگو حل نمی شود و کسانی که می گفتند برای حل مشکلات کشور باید با قضه مذاکره کنیم، در دشمنی مشکل داشتند و بصیرت کمی داشتند.

حجت الاسلام پرورش با اشاره به تفاوت ماهیت استکبار با اسلام خاطرنشان کرد: ایدئولوژی جمهوری اسلامی ایران ضد ظلم است در حالی که ماهیت آنها ظلم و غارت و استعمار است.

معاون سیاسی معاونت عقیدتی سیاسی نیروی زمینی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اینکه دشمن با هرکسی که با منافع آن مخالف باشد برخورد می کند و تحرکات خصمانه را آغاز می کند، افزود: باید واقعیت را بپذیریم چرا که چنین دشمنی نباید توقع داشته باشد. چیزی غیر از شورش و توطئه باشد.

وی گفت: متأسفانه عده ای دشمن را در پوشش دوست می بینند و هنوز باور نمی کنند که آمریکا دشمن جمهوری اسلامی ایران است و حتی بحث آب شرب را به مذاکره پیوند می زند. چه کسی معتقد است که رویارویی ما با آمریکا استراتژیک است نه ضروری!

حجت الاسلام پرورش ادامه داد: دشمنی آمریکا و رژیم صهیونیستی با ملت ایران یک واقعیت است و هر روز آشوب های جدیدی از کشتار فیزیکی گرفته تا ترویج ناهنجاری های فرهنگی را طراحی و اجرا می کنند.

معاون سیاسی معاونت عقیدتی سیاسی پدافند هوایی ایران گفت: اگر عده ای به دشمنی آمریکا و رژیم صهیونیستی با ملت ایران اعتقاد داشته باشند، دیگر در خاک خود و جنایات اینها بازی نمی کنند. مردم متکبر، با پیامی غش نمی کنند.

وی با تاکید بر اینکه امروز زبان زور دشمن را وادار به عقب نشینی می کند، گفت: دیپلماسی بدون زور ارزشی ندارد اما متأسفانه برخی کورکورانه گفته اند که میدان، دیپلماسی را شکست داده است.

حجت الاسلام پرورش با اشاره به اجرای موفقیت آمیز رزمایش مشترک پیامبر اعظم 17 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با برنامه ریزی برای حمله به تاسیسات هسته ای رژیم صهیونیستی منجر به تغییر موضع رژیم صهیونیستی شد، گفت: امروز میدان نظامی ایران است که دشمن در آن قرار دارد. در بن بست استراتژیک قرار دارد و آنها نه می توانند میز مذاکره را ترک کنند و نه حیثیتی به آنها اجازه می دهد که به ایران تسلیم شوند.

معاون سیاسی معاونت عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه اپوزیسیون خارج نشین و سکولارهای داخلی را باید دشمن ایران دانست نه دوست، گفت: اگر این دشمنان را بشناسیم، در تحلیل و موضع خود درست رفتار خواهیم کرد.

وی ولایت فقیه را یکی از ارکان و ضامن بقای نظام اسلامی دانست و افزود: آرمان های لیبرالی غرب در تضاد با آرمان های مردم سالاری دینی است و دشمن به دنبال تحول فرهنگی در نظام اسلامی است. سیستم. واقعیت.”

حجت الاسلام پرورش با اشاره به خطر تحول فرهنگی انقلاب اسلامی گفت: عدالت خواهی و حمایت از مستضعفان، توزیع عادلانه ثروت و پرکردن شکاف طبقاتی آرمان های انقلاب است، اما افراد تأثیرگذار ارزش های انقلاب را برگردانده اند. انقلاب و تبدیل به ارزش‌های لیبرال «از نظر فرهنگی و فکری در حوزه سیاسی اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه دشمن از سازوکار جنگ نرم و جنگ روایتی برای متحول کردن نظام اسلامی ایران استفاده می‌کند، افزود: اگر می‌خواهیم انقلاب زنده بماند باید به دیگر ارکان انقلاب که اسلام، رهبری و ولایتمداری، مشارکت است ایمان داشته باشیم. مردم و مبارزه با استکبار «بیاییم.

معاون سیاسی معاونت عقیدتی سیاسی پدافند هوایی ارتش گفت: حکومت دینی به دنبال رفع فساد است اما دشمن به دنبال تفرقه بین دولت و مردم است تا رکن مشارکت مردمی را از بین ببرد.

حجت الاسلام پرورش گفت: جمهوری اسلامی ایران با روحیه استکباری آمریکا مشکل دارد نه ملتش. در سایت موجود است.

وی به استفاده حریف از جنگ نرم و فضا برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: افزایش اعتماد به نفس و خودباوری، تقویت مجاهدت علمی، دشمنی و بی اعتمادی نسبت به آنها، تاب آوری فکری و اقتصادی راهکارهای مقابله با تهدیدات دشمن. است.

معاون سیاسی معاونت عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ایران در پایان افزود: جمهوری اسلامی ایران با هیچ کشوری قابل مقایسه نیست و اگر ما پافشاری کنیم، خداوند متعال ما را یاری خواهد کرد و باید در مقابل شورش های ارتش اسلحه به دست بگیریم. دشمنان ما. “تیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید