آغاز آبرسانی 1100 روستای کشور/ آمادگی مسئولان انقلابی برای رقم زدن یکی از دوران خاطره انگیز ملت بزرگ ایران


ساعت: 12:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۵
کد خبر: 1808659

سردار گلمرضا سلیمانی با بیان اینکه در آستانه سال جدید و همچنین آغاز به کار مسئولان انقلابی هستیم، گفت: مسئولان انقلاب در قالب سه قوه در حال آماده شدن هستند تا مرحله جدیدی از تاریخ پرافتخار ملت ایران را رقم بزنند. انقلاب جمهوری ایران و دموکراسی اسلامی.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; سردار گلمرضا سلیمانی امروز در مراسم بسیج آبرسانی 6 هزار روستای کشور که در زنجان برگزار شد، اظهار داشت: در آستانه آغاز قرن پانزدهم هجری قمری و همچنین اجرای ابلاغیه گام دوم قرار داریم. انقلاب

وی گفت: با وجود گذشت سه سال از صدور بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، لازم بود این بیانیه در مسیر عملیاتی مستمر مصادف با نوبت انقلاب قرار گیرد. قرن «پانزدهم هجری را می دانیم.

سردار سلیمانی افزود: در برهه حساسی از تاریخ ملت ایران هستیم که ملت ایران با رهبری رهبر معظم انقلاب اسلامی توطئه ها و آشوب های دشمنان بزرگ از جمله آمریکایی ها و صهیونیست ها را شکست داده است. “

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز هر دو دوست واقفند که ملت ایران بر دشمنان خود پیروز شده است و دشمنان نیز شکست های ملت ایران را تشخیص می دهند.

وی با بیان اینکه در آستانه سال جدید و آغاز به کار مسئولان انقلابی هستیم، گفت: مسئولان انقلابی در قالب سه قوه آماده می شوند تا مرحله جدیدی را در تاریخ پرافتخار ملت ایران، جمهوری اسلامی ایران رقم بزنند. ایران و دموکراسی اسلامی

سردار سلیمانی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم با برشمردن ظرفیت ها برای ما، یادآوری و بیان تجربه تاریخی هستند، گفت: ایشان 4 مولفه مهم را شامل تمرکز بر جوانان، امید به موفقیت و امید برای پیروزی ما معتقدیم که روحیه جهادی و جهش در پیشرفت نیز از مولفه های حرکت در گام دوم انقلاب تلقی می شود.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب 7 دیدگاه و قله های بلند و بزرگ را برای ما ترسیم کردند، خاطرنشان کرد: این دیدگاه ها شامل اخلاق و معنویت، علم و دانش، عدالت، اقتصاد، استقلال و آزادی، دشمنان و این یک سبک زندگی ایرانی اسلامی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: وقتی به هر یک از این دیدگاه ها نگاه می کنیم، می بینیم که نظام سلطه دقیقاً نقطه مقابل این دیدگاه ها برای بشریت است.

وی گفت: نظام سلطه در تلاش است تا انسانیت را از اخلاق و معنویت دور کند و در این راستا توانسته است جوامع تحت حاکمیت نظام های سیاسی غربی را دچار بحران معنوی کند.

سردار سلیمانی گفت: نظام سلطه در تلاش است تا ملت های آزاده به ویژه مسلمانان را از رسیدن به قله های علم و دانش باز دارد.

وی افزود: اگر ملتی مانند ملت بزرگ ایران بایستد و به دنبال فتح قله های معرفت باشد، با هر ترفند و ترفندی و به عقیده باطل خود سعی در جلوگیری از این راه و پیشروی خواهد داشت.

سردار سلیمانی گفت: نظام سلطه تلاش می کند ظرفیت کشورها برای گاری، تراست و اقتصاد لیبرالی را در نظر بگیرد و بخشی از اقتصاد سرمایه داری را جذب کند.

وی با بیان اینکه وضعیت جهان در ابعاد استقلال و آزادی مشخص است ادامه داد: مشخص است که نظام سلطه بر کشورهای تحت حاکمیت چه آورده است و از نظر سبک زندگی نیز وضعیت مشخص است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: همه مردم ایران در حال آماده شدن برای آغاز اعلام گام دوم انقلاب در همه ابعاد هستند.

وی گفت: امروز اگر به برنامه های محرومیت زدایی و بسیج به عنوان اصلی ترین سازمان انقلاب اسلامی تحت رهبری مقام معظم رهبری در کنار دستگاه های مسئول، دستگاه های دولتی، مجلس شورای اسلامی و قوه قضاییه نگاه کنیم، مردم. در قلب دموکراسی نقش خواهد داشت.

سردار سلیمانی با بیان اینکه بسیج مردم را برای ایفای نقش و نقش آفرینی در حل مشکلات سازماندهی کرد، خاطرنشان کرد: و دولت مردمی هستند که باید به همان ترتیب رهبر انقلاب جهادی تلاش کنند و بر مشکلات ما فائق آیند.

وی افزود: توانایی ما برای غلبه بر مشکلات بسیار فراوان است و ظرفیت هایی داریم که دور از دسترس نیست، اما اجتناب ناپذیر، منحصر به فرد و بسیار دست یافتنی و در دسترس، قابل محاسبه و اندازه گیری است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به برنامه امروز که آغاز عملیات آبرسانی است، گفت: این برنامه یکی از برنامه های خوب توافق شده با وزارت نیرو و سازمان های آبفای استانی در کشور است. امیرالمومنین(ع) شروع به کار کرده و بقیه روستاها بر اساس توافق کلی صورت گرفته در 7200 روستا به مدت 3 سال با آب شرب فعالیت خواهند کرد.

وی بیان کرد: پروژه های آبرسانی 1100 روستا که از امروز آغاز می شود باید کمتر از 6 ماه دیگر به اتمام برسد و تابستان آینده شاهد کار روی این پروژه ها خواهیم بود.

سردار سلیمانی با تاکید بر اینکه این طرح سودی ندارد، گفت: کار، کار جهادی ناب و با همان روحیه پاسداشت مقدس است که بحمدالله گروه های جهادی بسیج در سراسر کشور این روحیه را به رزمندگان مقدس منتقل می کنند. این روحیه را در حوزه خدمات انسانی و به ویژه در پروژه های آبرسانی در روستاها و مناطق فقیرنشین نشان خواهد داد.

وی افزود: البته در سایر موضوعات از جمله آب کشاورزی یا تمرکز بر جهش در تولید محصولات کشاورزی و محصولات سودآور و استراتژیک و سایر موارد با دولت موافقیم که این مسیر را ادامه دهیم.

سردار سلیمانی گفت: در همه موضوعاتی که نیازمند ایفای نقش سازمان یافته مردمی است، در کنار وظایف دستگاه های مسئول، در داخل دستگاه ها عمل نمی کنیم، بلکه در داخل دستگاه های خدمات رسان عمل می کنیم، البته آمادگی و تمایل به انجام آن را داریم. بله فرض کنید حضور جهادی مردم به ویژه جوانان را در قالب گروه های جهادی بسیج شده و تشکل های خدماتی که با روحیه جهادی به میدان می آیند و این خدمات را انجام می دهند متجلی شود.

وی گفت: خوشبختانه در استان زنجان با همت فرمانده سپاه استان و همکاری سایر مسئولان از جمله استاندار و رهنمودهای نماینده ولی فقیه استان و همکاری همه مسئولان، امروز 603 پروژه در ابعاد مختلف در استان محروم و در حال پیشرفت است.» متوجه شد که کار این پروژه ها تکمیل و به بهره برداری می رسد.

سردار سلیمانی با بیان اینکه امروز 1100 پروژه راه اندازی می شود، خاطرنشان کرد: برخی از روستاهایی که امروز آب شرب آنها تامین می شود در مرکز این طرح ها قرار دارند که حجم قابل قبول و قابل توجهی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگرچه مردم عزیز ما مستحق خدمات بسیار بیشتری هستند و باید برای ارائه این خدمات به مردم عزیز به ویژه در مناطق فقیرنشین برنامه ریزی کنیم.

وی افزود: در این خدمات البته فرهنگی که برای آبادانی کشور منتقل می شود بسیار مهم است. تلاش می کنیم ادعای گام دوم انقلاب را محقق کنیم. اسلام و بشریت مورد خیانت قرار خواهد گرفت و تأثیر زیادی خواهد داشت.

سردار سلیمانی گفت: امروز فرصت بسیار ارزشمندی برای همه کسانی است که می خواهند در این عرصه به ملت ایران خدمت کنند و این فرصت ها می تواند یک بار در برخی موقعیت های تاریخی یک ملت تکرار شود و اکنون این فرصت فراهم شده است.

وی گفت: از همه جوانانی که به منافع ملت ایران و حل مشکلات ملت ایران و حل مشکلات هموطنان عزیز پایبند هستند و متعهد به حل مشکلات قشر مستضعف به ویژه دانش آموزان هستند می خواهم. پیوستن به گروه های جهادی.» علاوه بر یگان های خدماتی که امروز بحمدالله دولت موقت برنامه های گسترده ای برای نقش آفرینی گروه های جهادی بسیج و نیروهای داوطلب سازماندهی شده تدارک دیده است.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: طبیعتاً اگر بخواهیم در حل مشکلات نقش آفرینی کنیم باید نظم و سازماندهی داشته باشیم و راه او سازماندهی در قالب گروه های جهادی بسیج است.

وی ادامه داد: طرح ها آماده است تا جوانان بیایند و در این طرح ها نقش آفرینی کنند و برای حل مشکلات مردم عزیز وقت بگذارند و همان طور که دلشان می سوزد دل آنها را هم بسوزاند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه ما در رشته مهندسی رتبه داریم، گفت: رتبه سوم آموزش مهندسی در جهان ایران اسلامی است، بنابراین جوانان باید هر چه می آیند بیایند و در گروه های جهادی و بسیجی سازماندهی شوند و از امکانات استفاده کنند. اطلس گروه های جهادی و ثبت نام کنید.«در گروه ها و نیازمند حضور جوانان در این عرصه هستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به رزمایش یاری مؤمنان گفت: رزمایش یاری مؤمنان به ملت ایران که هر ماه به صورت گسترده برگزار می شود و خوشبختانه روز به روز در حال افزایش است. “

وی با بیان اینکه در پایگاه های مقاومت و رده ها و اقشار بسیج کار جمع آوری و سازماندهی زیادی انجام می دهیم، خاطرنشان کرد: مردم به طور متوسط ​​ماهانه حدود 1000 میلیارد تن با رعایت شأن خود و دیگران به نیازمندان کمک می کنند که این امر خیر است. سنت یاری مومنانه یکی از برکاتی بود که وحدت ملت ایران به رهبری رهبر معظم انقلاب در دو سال اخیر در جریان تاج و تخت خود را نشان داد.

وی افزود: یاری مؤمنانه فرهنگی است که در کشورهای مسلمان رواج یافته و حتی جامعه شناسان در تحقیقات خود، دوران مهمی است که دوران تاج و تخت در وحدت ملت ایران و به ویژه در راستای یاری مؤمنان و افراد کلیدی در چهره کرونا در طرح شهید سلیمانی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید