آغاز اجرای طرح جهاد روشنایی با 5 هزار نیروگاه برق خانگی در استان اصفهان


ساعت: 12:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۰۱
کد خبر: 1912861

مدیر ستاد اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی استان اصفهان اعلام کرد؛

مدیر ستاد اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی استان اصفهان از آغاز اجرای طرح جهاد روشنایی استان اصفهان در سال 1401 با 5 هزار نیروگاه خانگی برای محرومان استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عماد مرادی مدیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز؛ از آغاز پروژه روشنایی 1401 خبر داد و اظهار داشت: اجرای طرح 5000 نیروگاه خورشیدی 5 کیلوواتی در استان اصفهان روز یکشنبه با حضور سردار پانمهدی جانشین محترم ارتش اصفهان، محمدی نژاد مدیر سامانه های کوچک در سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان و مدیران اداره کل کمیته امداد، سازمان بهزیستی، امور روستایی استانداری، شرکت توزیع استان و شهرستان ، بانک های صادرات، ملت، تجارت و سپه راه اندازی شد.

مدیر ستاد اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی استان اصفهان با بیان اینکه مدیران نواحی و مدیریت شهری از طریق ویدئو کنفرانس در این مراسم حضور یافتند، اظهار داشت: اجرای تفاهم نامه 5 جانبه بین بسیج سازندگی و کمیته یاری امام خمینی (ره) سازمان بهزیستی، امور روستایی استانداری و شرکت توزیع نیروی برق استان و شهرستان اصفهان با اجرای طرح نیروگاه خورشیدی 5 کیلوواتی برای مناطق کم برخوردار و نیازمند از جمله اهداف این نشست بود.

وی با اشاره به اینکه بسیج سازندگی استان به عنوان پیمانکار پروژه پنج هزار نیروگاهی اجرای طرح را با به کارگیری گروه های جهادی و پرداخت به عنوان نهاد حمایتی نیازمندان آغاز کرده است، خاطرنشان کرد: سایر ادارات این تفاهم نامه به عنوان نهاد حمایتی نیز اقدام کرده اند. محرومان را شناسایی می کنند و امکانات را فراهم می کنند. بانک های مشمول این طرح سپه، ملت، صادرات و تجارت هستند.

وی با بیان اینکه طرح جهاد روشنایی برای کمک به درآمدزایی نیازمندان و همچنین حمایت از تولید برق در کشور از سال 1400 اقدام مشترک بسیج سازندگی استان و شرکت توزیع برق است، افزود: با توزیع وام قرض الحسنه -حسنه با بسیج سازندگی و خرید برق تولیدی و اتصال آن به شبکه سراسری از شرکت توزیع برق استان گام دیگری در راستای محرومیت زدایی در کشور برداشته می شود.

مدیر مرکز اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی استان اصفهان افزود: استان اصفهان در سال گذشته به عنوان یکی از استان هایی که طرح جهاد روشنایی راه اندازی شد، با نصب بیش از 510 دستگاه، مقام اول کشوری را در اجرای این طرح کسب کرد. نیروگاه های خورشیدی خانگی با ظرفیت 5 کیلووات امسال اجرای 2700 نیروگاه خورشیدی خانگی در دستور کار بسیج سازندگی و توزیع نیروی برق استان قرار دارد.

وی گفت: شرکت توزیع برق استانی و شهری بر اساس تفاهم نامه برای متقاضیان قرارداد خرید تضمینی 20 ساله منعقد می کند. پرونده و او را به بانک های فعال معرفی کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید