آغاز ثبت نام مجمع انتخابات 8 هیئت ورزشی استان زنجان

ساعت: 13:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۱۸
کد خبر: 1790812

این را معاون ورزشی اداره کل ورزش اعلام کرد؛

معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: ثبت نام مجمع انتخاباتی 8 هیئت ورزشی استان زنجان از 16 آذرماه آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ غفر امانی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به برگزاری مجمع انتخاباتی هشتمین هیئت ورزش استان گفت: می خواهیم در رشته های بدمینتون، قایقرانی، بدنسازی و پرورش اندام، تنیس روی میز، دو و میدانی، امداد و نجات و شیرجه، نابینایان و کم بینایان و ناشنوایان مجمع انتخاباتی برگزار کنیم. “

وی با اشاره به اینکه ثبت نام برای انتخاب رئیس هیئت های ورزشی از 16 آذرماه آغاز شده و یک هفته کاری به طول می انجامد، افزود: هر 8 هیئت ورزشی مذکور در حال حاضر توسط سرپرست اداره می شود.

معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه وقت روسای هشت هیئت ورزشی به پایان رسیده است، ادامه داد: با توجه به اعلام وزارت ورزش و جوانان.

وی با اشاره به مصوبه ستاد ملی تاج فعالیت های ورزشی ادامه داد: با توجه به رنگ بندی های اعلام شده در ستاد استانی، میادین ورزشی دارای مجوز یا بدون مجوز خواهند بود.

امانی گفت: به استثنای شهرستان طارم که رنگ تاج نارنجی است، تمامی رشته های ورزشی استان با رعایت پروتکل های بهداشتی فعال هستند.

وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را می کنیم تا پس از طی مراحل اداری با هماهنگی فدراسیون، انتخابات هیئت های ورزشی برگزار شود و تلاش می کنیم تا پایان سال آینده این انتخابات برگزار شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید