آغاز طرح ویژه انتقال زائران حرم ثامن الحجج (ع) از مهرماه


ساعت: 11:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۰۱
کد خبر: 1899100

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: طرح ویژه جابجایی زائران ثامن الحجج(ع) در دهه پایانی ماه صفر از شنبه دوم مهرماه آغاز و تا نهم مهرماه ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمیدرضا شهرکی بیان کرد: کلیه خدمات اعم از خدمات ثابت و فوق العاده در سامانه های فروش روزانه و پیش فروش بلیط سفر ارائه می شود و فروش بلیت در سامانه صرفاً بر اساس کد ملی خواهد بود.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه امکان خرید بلیت رفت و برگشت زائران از استان و شهر مبدأ سفر وجود دارد، گفت: سامانه مکانیزه لیست انتظار بلیط اتوبوس بین شهری برای غیرنظامیان محدود است. -بلیط رفت و برگشت مسافران از پنجم مهر در پایانه امام رضا(ع) مشهد منتشر می شود.

وی افزود: بر اساس ضوابط طرح ویژه بازگشت زائران رضوی با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای در دهه پایانی دهه ۱۳۷۹، صدور صورت وضعیت تا نهم مهرماه و محدودیت های SIR ممنوع است. شبکه شرکت حمل و نقل مسافر و ناوگان از سرتاسر دنیا هستند و تا تاریخ مشخص شده کشور خارج می شود.

شهرکی گفت: کمپ حمل و نقل جاده ای در مقر این سازمان و پایانه امام رضا(ع) در استان خراسان رضوی ایجاد شده و جلسات هماهنگی مشترک با سازمان ها و ارگان های مرتبط به ویژه سازمان های نظارتی و اتحادیه های صنفی حوزه حمل و نقل مسافر در حال برگزاری است. هماهنگی و نظارت لازم انجام خواهد شد.

وی گفت: ایستگاه های راهداری استان خراسان رضوی در مسیر پیاده روی آماده خدمات رسانی به زائران پیاده هستند و گشت های راهداری به صورت مستمر در محورهای این استان و سایر استان ها حضور دارند.

دیدگاهتان را بنویسید