آقای تاج! مراقب سوگیری تایید باشید. بشنوید که مخالفان شما چه می گویند!


ساعت: 09:58
تاریخ ارسال: 08/04/1401
کد خبر: 1906032

صادق رئیسی کیا در یادداشتی سوالات و راهکارهایی درباره مهدی تاج به قدرت در فدراسیون فوتبال ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری دانا؛ صادق رئیسی کیا، وکیل ورزشی و مدیرعامل اسبق باشگاه راه آهن در یادداشتی که این خبرگزاری ارائه کرده، نگاهی به وعده های انتخاباتی مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال و بحران های جام جهانی در آستانه جام جهانی دارد. قطر.

آقای مهدی تاج درود بر شما، اعمال اساسنامه فدراسیون فوتبال در موارد زیر چطور است؟

تشکیل جلسه تعیین اعضای هیأت های قضایی، تشکیل جلسه تعیین اعضای کمیسیون های انتخاباتی، تشکیل مجمع عمومی برای تعیین حسابرس مستقل، شفافیت مالی و اقتصادی بر اساس مفاهیم و سازوکارهای مندرج در قانون. اساسنامه، رعایت استانداردهای تعارض منافع بر اساس همین مفاهیم و سازوکارها در قانون اساسی آمده است که ایجاد کمیته ها و ساختار فدراسیون فوتبال بر اساس اساسنامه جدید، شفافیت در اطلاع رسانی مصوبات هیات مدیره و کمیته ها و شفافیت مالی و اطلاعاتی در سازمان لیگ.

آقای تاج؛ قبل از جام جهانی فوتبال مراقب “سوگیری تایید” باشید. “سوگیری تایید” یکی از آفت های مدیریت است. “سوگیری تایید” به این معنی است که یک مدیر به دنبال، جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات، داده ها و تجزیه و تحلیل به گونه ای است که باورها و فرضیه های خود را تأیید کند.

در «سوگیری تأیید»، یک مدیر در برابر اطلاعات، تجزیه و تحلیل و آماری که با مفروضات و باورهایش در تضاد است، موضع می گیرد و معتقد است که مفروضاتش درست است، افراد اطراف خود را از میان افرادی که معتقد به درستی فرضیات او هستند، انتخاب می کند در مورد اطلاعات و آمارهای منطبق با مفروضات خود، هنگام گزارش به مقامات بالاتر و گزارش به مردم، داده ها و آمارها را به گونه ای تجزیه و تحلیل می کند که با مفروضات خود منطبق باشد، نتایج را به گونه ای ارائه می دهد که با توجه به خود. مفروضات، نشان دهنده موفقیت و پیروزی است و خداوند او را بیامرزد

مدیری که از “سوگیری تایید” رنج می برد، فرض می کند که بهترین نتیجه ممکن حاصل خواهد شد، فرض می کند که همه عوامل همانطور که او فرض کرده عمل می کنند و به عوامل دیگر اهمیتی نمی دهد.

آقای تاج!

تقریبا دو ماه از حضور شما به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال می گذرد. این فرصت خوبی برای اعمال یک بررسی 360 درجه ای از مفروضات خود در مورد مشارکت در انتخابات اتحادیه فوتبال است. این فرصت خوبی است تا در مورد دلایل و نتایج ریاست خود به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال فکر کنید. این فرصت خوبی است تا اتفاقاتی که در جام جهانی قطر برای فوتبال ما رخ می دهد را مرور و تحلیل کنیم

این فرصت خوبی است برای بررسی و بررسی مسائل «فوتبال در زمین» و «فوتبال خارج از زمین». شاید برخلاف تصور و تصور شما، «فوتبال خارج از زمین» مهمتر از «فوتبال در زمین» باشد. این فرصت خوبی است تا آنچه را که در نظر نگرفته اید ببینید. آمارها، داده ها، نظرات و تحلیل هایی که با فرضیات شما در تضاد هستند را جدی بگیرید. به حمایت و تحلیل و تایید در ساختار قدرت بسنده نکنید.

نظرات و تحلیل های طرفداران خود و اطرافیان و پیش فرض های خود را کافی ندانید. شاید آنچه شما فکر می کنید و آنچه در مفروضات شما درست است در واقع درست نباشد. با خیال راحت نظرات، داده ها و تحلیل های مخالف خود را دریافت کنید.

صادق رئیسی کیا; 4 نوامبر 1401

دیدگاهتان را بنویسید