واقعیت های جامعه باید بدون هیچ گونه سوگیری سیاسی در جهاد بیان شود


ساعت: 18:02
تاریخ انتشار: 06/07/1401
کد خبر: 1893646

سردار مهدوی بیان کرد: در جهاد انتظار این است که همه به وظایف خود آبرومندانه و صحیح عمل کنیم و با رعایت امانت، صداقت و بدون سوگیری سیاسی واقعیت های جامعه را بیان کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گفته آر شرقسردار محمدرضا مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی امروز در همایش برترین های رسانه ای خراسان جنوبی که با حضور مدیران رسانه ای استان برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دولت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باخنر گفت: اصحاب رسانه سربازان گمنامی در کل کشور به ویژه خطه خراسان جنوبی هستند که با تمام مشکلات و گرفتاری هایی که در عرصه فعالیت رسانه ای دارند جهادی ایستاده و مشغول فعالیت هستند.

وی افزود: انتظار می رود رسانه ها به رسالت تبیینی خود عمل کنند چرا که حضرت زینب(س) و امام سجاد(علیه السلام) پیام عاشورا را ابلاغ کردند و در طول تاریخ انقلاب نیز چنین بوده است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: اقداماتی که امروز گروه های جهادی انجام می دهند در سال 47 بود که در فردوس این اتفاق افتاد، مقام معظم رهبری اولین فعالیت جهادی را انجام دادند.

سردار مهدوی بیان کرد: مقام معظم رهبری در سال 47 با حضور در فردوس با کمبود امکانات و شرایط سخت به مردم این منطقه خدمت کردند.

وی تصریح کرد: آنچه مهم است و هم ما و هم شما را بر دوش می کشد، روشن شدن این سوالات است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: در سال 47 و زلزله فردوس، دولت وقت و طاغوت نه تنها کمکی به مردم نکردند، بلکه پس از چند روز از کمک و غذای مردم جلوگیری کردند. اما مقام معظم رهبری امسال بدون مسئولان به همراه تعدادی روحانی برای کمک به مردم خراسان جنوبی آمدند.

سردار مهدوی به مقایسه ارائه خدمات در بلایای طبیعی قبل و بعد از انقلاب اشاره کرد و افزود: در اقدامات و خدماتی که در حال حاضر در شرایط حوادث و مشکلات به مردم ارائه می شود و دگرگونی شرایط رخ داده با بیان و تبیین همه به خصوص نسل جوان باید آگاه شوند.

وی با بیان اینکه در جهاد شفاف سازی از همه ما انتظار می رود که وظایف خود را شایسته و عادلانه انجام دهیم و واقعیت های جامعه را با رعایت امانت، صداقت و بدون سوگیری سیاسی بیان کنیم، گفت: رسانه ها واسطه بین مسئولان هستند. ، مردم، آسیب ها و مشکلات اجتماعی.

فرمانده سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی گفت: اگر مشکلات به درستی بیان شود و انتقادات سازنده باشد بسیاری از مشکلات حل می شود.

سردار مهدوی تصریح کرد: اجلاس ملی جهادگران از این جهت اهمیت زیادی دارد که گروه های جهادی در سطح ملی و بین المللی فعال و گسترده شده اند، گروه های جهادی در یمن، فلسطین، لبنان، بازسازی عتبات و …. فعال است و از مرز ملی عبور کرده است.

وی برگزاری همایش ملی جهادگران در فردوس را افتخاری برای خراسان جنوبی عنوان کرد و گفت: این همایش به خوبی مورد توجه رسانه ها قرار گرفت که در تاریخ ماندگار خواهد شد زیرا خاستگاه گروه های جهادی از خراسان جنوبی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید