آماده سازی سپاه بازگشت زائران؛ 1000 اتوبوس زائران را به نقاط مختلف کشور منتقل می کنند


ساعت: 16:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۱
کد خبر: 1896922

فرمانده امیرالمومنین (ع) ایلام گفت؛

فرمانده امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: سپاه آماده جابجایی زائران از مرز مهران است و از هزار دستگاه اتوبوس در این مسیر استفاده می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرلشکر جمال شکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار با تاکید بر لزوم خدمات رسانی به زائران اربعین و آمادگی برای موج بازگشت، اظهار داشت: با توجه به ماموریت ویژه وزیر کشور در امر بازگشت. زائران اربعین سپاه با تمام توان برای خدمت رسانی به دستگاه های اجرایی باز می گردد.

وی افزود: موضوع مهمی که سپاه در مرز مهران بر عهده دارد ساماندهی و کمک به زائران برای بازگشت به کشور است. بیش از 1000 دستگاه اتوبوس در پایانه مرزی مهران وظیفه جابجایی زائران به نقاط مختلف کشور را بر عهده دارند و امیدواریم در کنار تمهیدات دیگر در این زمینه بتوانیم رضایت زائران را تضمین کنیم.

شکرمی در ادامه گفت: نیاز به انجام فعالیت های فرهنگی در مرز مهران وجود دارد. در همین راستا برای ارتقای خدمات فرهنگی، تلویزیون شهری در پایانه برکت نصب می‌شود تا به پخش فیلم و فعالیت‌های فرهنگی بپردازد.»

وی تصریح کرد: سپاه در کنار سایر نهادها برای خدمت رسانی به زائران اربعین حضور دارد. و باید مطمئن شویم که مسیری را برای رسیدن به قله طی کرده ایم که زائران با رضایت کامل به منزل خود بازگردند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید