آماده سازی عرصه های عمرانی نهضت ملی مسکن بر عهده راه و شهرسازی است/ ایجاد منطقه 5 شهرداری زنجان در مرحله کارشناسی است.


ساعت: 15:00
تاریخ انتشار: 1401/01/30
کد خبر: 1823219

یکی از اعضای شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه متأسفانه در اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن مسائل مربوط به مسائل شهری پیش بینی نمی شود گفت:

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی طالب در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی بیان کرد: ایجاد 5 شهرداری در زنجان در حال حاضر در مرحله کارشناسی است، اما همانطور که با ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن در شرق زنجان، وسعت شهر گسترش می یابد، ناگزیر به افزایش وسعت خواهیم بود. تعداد مناطق شهری زنجان .

وی خاطرنشان کرد: حدود 20 هزار خانوار در واحدهای نهضت ملی مسکن شرق زنجان ساکن خواهند شد که جمعیت کمی هم نیست و این موضوع در جلسات مختلف داخلی با مسکن و شهرسازی مطرح شده است.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه متاسفانه مسائل شهری در اجرای طرح های نهضت ملی مسکن گنجانده نشد، گفت: تمام مراحل مربوط به آماده سازی بر عهده راه و شهرسازی است.

وی با بیان اینکه کارمندان مربوطه در ساخت بلوک های نهضت ملی مسکن به هیچ وجه مراحل شهرداری را طی نکرده اند، گفت: حتی در بحث ساخت و ساز، زمانی که ساخت بلوک ها شروع شد، هیچ مجوزی صادر نشده است که این یک امر بوده است. تعامل .خیلی حاد نیست اما تمامی مراحل آماده سازی منطقه بر عهده راه و شهرسازی می باشد.

طالب گفت: “خانه های ساخته شده در کوچه پوناکا نیز بخشی از برنامه دولت برای ساخت خانه بود، اما ما برای آماده سازی محل پروژه با مشکلات زیادی روبرو بودیم.”

وی افزود: نگرانی ما این است که نهضت ملی مسکن مانند پروژه کوی پونک دچار مشکل نشود و مشکلات بعدی را بیاورد و قیمت بالایی را به شهرداری تحمیل کند.

یکی از اعضای شورای اسلامی شهر زنجان گفت: مسائل شهری از جمله اطفای حریق، فضای سبز، جمع آوری و نگهداری زباله ها به شهرداری واگذار می شود که کل هزینه دارد اما متاسفانه در اجرای پروژه ها به این موارد توجه نشد. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید