آمادگی تیم ملی به خوبی تیم جهانی نیست


ساعت: 18:49
تاریخ انتشار: 1401/10/14
کد خبر: 1842938

بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان از آخرین وضعیت خود در اردوی تیم ملی گفتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ میهمانان حاضر در اردوی تیم ملی فوتبال که در هتل المپیک حضور داشتند، پس از پایان مجمع عمومی فدراسیون و قبل از شروع تمرین امروز به اظهارنظرهایی در خصوص وضعیت موجود پرداختند.

ماهیگیر: مشکلات ویزا و گمرک من تقریباً حل شده است

علار صیادمنس، لژیونر ملی پوش تیم فوتبال هولوکاست گفت: باید نامه خروج از این سازمان دریافت می کردم. من به دلیل مشکل ویزا نتوانستم به ایران بیایم، حالا این مشکل تا حدودی حل شده است. منتظر یک بازی تدارکاتی و اردوی خوب در راه جام جهانی هستیم و اردویمان به عنوان جام جهانی برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در اردوی قبلی غایب نبود و غیبتش به دلیل مشکلات پاسپورت بود، درباره شرایط تیم ملی برای حضور در جام جهانی و شانس صعود به مرحله دوم توضیح داد: به هر حال روند آماده سازی بهتر است، “ما می توانیم امیدوار باشیم که در جام جهانی بدرخشیم.

صادقی: هنوز کارم با استقلال تمام نشده است

سعید صادقی وینگر تیم فوتبال گل گهر درباره اولین حضور خود در اردوی تیم ملی گفت: از دعوت شدنم بسیار خوشحالم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. من تازه وارد ارتش شدم و باید برم ببینم اوضاع چطوره.

او گفت: «این مورد انتظار بود و من هم انتظارش را داشتم. خدا را شکر دعوت شدم و تمام تلاشم را می کنم که در اردو باشم، بازی کنم و مثمر ثمر باشم تا بتوانم به حضورم ادامه دهم و اگر نشدم دعا می کنم تیم ملی بهترین عملکرد را داشته باشد.

صادقی درباره آینده خود تاکید کرد: هنوز برای آینده تصمیم نگرفته ام. منتظر پایان فصل هستم و فعلا در اردو هستیم و بعد تصمیم خواهم گرفت. من هنوز استقلال را تمام نکرده ام.

وینگر تیم ملی با بیان اینکه این تیم به بازی دوستانه نیاز دارد گفت: بازی دوستانه شرایط تیم را به خوبی بهتر می کند. امیدوارم یک بازی دوستانه برای هماهنگی تیم برگزار کنند. بازی دوستانه کمک زیادی به پیشرفت تیم می کند.

گلی زاده: آمادگی تیم ملی به خوبی جام جهانی نیست

علی گلی زاده، ملی پوش لژیونر تیم فوتبال شارلوا گفت: در حال حاضر در اردو هستیم تا ببینیم چه اتفاقی می افتد. فعلا نمی توانیم در مورد اردو چیزی بگوییم چون هنوز چیزی مشخص نیست و منتظر هستیم. همه بازیکنان به دیدار مقابل کانادا تکیه کردند و همانطور که اعلام شده بود لغو شد و باید منتظر بمانیم.

وی ادامه داد: همه تیم ها خوب بازی می کنند و فقط ایران بازی دوستانه ندارد. امیدوارم بازی هایی انجام دهیم که به تیم ملی کمک کند. همه تیم های ملی در اروپا بازی می کنند و کار سختی است. امیدواریم شرایطی فراهم کنیم تا بتوانیم چند بازی قبل از جام جهانی انجام دهیم.

وینگر تیم ملی فوتبال در نهایت گفت: کی می گوید گروه راحت است؟ هیچ ملاقاتی آسان نیست همه امیدوارند و ما امیدواریم، اما این آمادگی به خوبی جام جهانی نیست و امیدوارم به نتیجه برسد. آینده من در حال حاضر مشخص نیست، اما احتمالا به تیم جدیدی خواهم رفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید