آمادگی صادرات تجهیزات پلیس ایران به سایر کشورها را داریم


ساعت: 11:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۵
کد خبر: 1903877

فرمانده فرجا گفت: امروز آمادگی صادرات تجهیزات خود را به بسیاری از کشورها داریم و برخی کشورها نیز در زمینه استفاده از این تجهیزات با ما قرارداد دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار حسین اشتری در مراسم افتتاحیه نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات و مواد مصرفی پلیس، ایمنی و ایمنی که صبح امروز در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت: پس از دو سال وقفه به دلیل بیماری کرونا، تی.ب. شاهد ایجاد نمایشگاه IPAS در تهران هستیم. این نمایشگاه با رشد خوبی روبرو است و کارشناسان نیز می گویند که نمایشگاه رشد کرده است و همچنین خدا را شکر می کنیم که پلیس ایران نسبت به سال های گذشته پیشرفت و پیشرفت کرده است.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی طی 43 سال گذشته رشد کرده است. به طور خاص، ما استدلال می کنیم که در سال های اخیر سرعت و شتاب بیشتری داریم که البته لازم است. به همان اندازه که دنیا در تجهیزات و فناوری رشد می کند، پلیس نیز باید بیش از سایر زمینه ها رشد کند. ما معتقدیم پلیس باید برای امنیت مردم و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و مقابله با مرتکبان جرم چندین گام جلوتر باشد.

سردار فرجا با بیان اینکه امروز امنیت یکی از دغدغه های اصلی همه دولت ها و دستگاه هاست، گفت: هر دولتی که بخواهد به اهداف خود برسد باید در سایه امنیت این کار را انجام دهد و در سایه امنیت است که می توانیم رشد سیاسی کنیم. اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و … اگر صنعت گران، دانشگاه ها، مدارس، بازارها و غیره. می خواهند رشد کنند، می توانند در سایه امنیت به اهداف خود برسند. همه دولت ها به دنبال امنیت هستند و امروز به برکت تلاش نیروی انتظامی، نیروهای مسلح، همکاری مردم و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب امنیت داریم.

اشتری پلیس را یکی از ارکان اصلی نظم و قانون برشمرد و گفت: نقش پلیس نقش موثر و مهمی است. برای ایجاد این امنیت نیاز به تجهیزات است و ما به قطعات نیاز داریم. اگر نتوانیم به این رشد و تعالی دست پیدا کنیم، قطعاً در انجام مأموریت های خود دچار مشکل خواهیم شد. اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است که در نمایشگاه خواهید دید.

فرمانده فرجا گفت: یکی از بخشهای دیگر در هر گروهی داشتن نیروی انسانی خوب است. امروز به لطف و عنایت الهی با افسران مجرب، متخصص و مردم‌مدار با عشق به میهن و میهن همکاری می‌کنیم. وظایف آنها این یکی از نیازهای اساسی ماست که با در اختیار داشتن این نیروها و استفاده از تجهیزات تبلیغی تامین می شود.

اشتری تصریح کرد: امروز نیازهایی را که داریم با کمک نخبگان خود در کشور تهیه می کنیم و این افتخاری برای نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است چرا که بیشتر تجهیزات آن توسط نخبگان، صنعتگران و هنرمندان بومی ساخته می شود. ” امروز ما آمادگی صادرات تجهیزات خود را به بسیاری از کشورها داریم و برخی کشورها نیز در زمینه استفاده از این تجهیزات با ما قرارداد دارند.

وی با بیان اینکه از تجربه کشورهای دیگر نیز استفاده کرده ایم، گفت: دانشی که در کشورها وجود دارد متعلق به همه است و همه باید از آن استفاده کنیم. این یک شیر دو طرفه است که باز است.

فرمانده فرجا ادامه داد: ما در عرصه های مختلف ایستادگی کردیم و تحریم ها را که تهدید بود از سوی مردم به فرصت تبدیل کردیم. امروز آماده تبادل اطلاعات با کشورهای دوست و برادر هستیم که انشاءالله از آنها استفاده خواهیم کرد.

اشتری با بیان اینکه استفاده از تجهیزات توانسته است به ماموریت های ما سرعت ببخشد و رضایت مردم را افزایش دهد، گفت: وقتی به نظرسنجی ها و نظرسنجی ها نگاه می کنیم رضایت از پلیس بالاست و یکی از دلایل آن تجهیزات است. امروز پلیس جمهوری اسلامی ایران در اقصی نقاط کشور حضور دارد و تنوع ماموریت های پلیس بسیار زیاد است و شاید هیچ سازمانی به گستردگی فرجه نباشد.

وی با بیان اینکه مرزبانی نیز با انگیزه و تجهیزات فعال است، گفت: پلیس در جاده ها، شهرها، پایانه ها و … نیز حضور دارد. این سرویس با تمام امکانات و ظرفیت ارائه می شود و امیدواریم بتوانیم هر روز این خدمات را ارائه دهیم. امروز پلیس حافظ جان و مال مردم است و با شهادتی که تقدیم کرد ثابت کرد.

پلیس ها برای امنیت مردم می میرند

فرمانده فرجا افزود: شاید کمتر پلیسی در دنیا باشد که با این نوع ماموریت کار کند و جان خود را فدای امنیت مردم کند. امیدواریم با برگزاری نمایشگاه امروز تعامل بیشتری با نخبگان و صنعتگران داشته باشیم و بیشتر به مردم خدمت کنیم. همچنین امیدوارم در آینده به ایده آل نزدیک شویم.

دیدگاهتان را بنویسید