آمار ثبت نام 51 مدل خودرو در طرح فروش تلفیقی

به گزارش برنا، امید کلیباف گفت: متقاضیان خرید خودروهای داخلی می توانند با مراجعه به سامانه http://www.esalecar.ir نسبت به ثبت نام خودروی مورد نظر خود اقدام کنند.

وی افزود: مهلت ثبت نام 3 روزه و تا پایان 7 اسفند ماه به پایان می رسد.

به گفته مشاور وزیر صمت، 9 خودروساز داخلی در طرح توزیع یکپارچه خودرو مشارکت دارند و 51 نوع خودرو برای متقاضیان قابل خریداری است. همانطور که قبلاً اعلام شده بود، خودرو به تمامی متقاضیان بدون قرعه کشی اهدا می شود.

کلیباف گفت: در این طرح فروش کمتر از 900 هزار نفر در بازه زمانی 30 تا 3 اسفند 1401 یک حساب نیابتی با موجودی 100 میلیون تومانی برای خرید خودرو اعلام کردند که این امر ثابت می کند که آمار ثبت نام های چند میلیونی در گذشته یک حساب کاربری نبوده است. جستجوی واقعی

وی افزود: اگر فرض کنیم همه 900 هزار نفری که حساب نمایندگی اعلام کرده اند واجد شرایط هستند و با احتساب تعهدات قبلی خودروسازان در سال 1402 که حدود 400 هزار دستگاه خودرو است، ظرفیت تولید خودرو بسیار بیشتر از مجموع آن است. این دو رقم در سال 1402 است و احتمال اینکه تحویل خودرو تا 1403 تمدید شود تقریبا صفر است.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: 50 درصد لوازم خودرو در طرح توزیع یکپارچه خودرو به مادران مشمول قانون جمعیت جوانان اختصاص دارد و البته داشتن وکالتنامه برای این متقاضیان الزامی است.

دیدگاهتان را بنویسید