آمریکایی حامی حقوق بشر تروریسم و ​​صهیونیسم


ساعت: 14:14
تاریخ انتشار: 1401/04/07
کد خبر: 1879212

امروز از دیدگاه آمریکا هرکس از او حمایت کند که هزاران جنایت در سراسر جهان مرتکب شده است، فعال حقوق بشر است و اگر کسی با رژیم صهیونیستی و تروریست ها مبارزه کند و شعار آزادی و آزادی بدهد، اوست. ناقض حقوق بشر است و باید مجازات شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از فردا پدرخوانده،، سنگ بنای ایالات متحده تهاجم و حمله به بومیان آمریکا بود. پس از کشف آمریکا توسط کریستف کلمب، افرادی از بریتانیا و دیگر کشورهای اروپایی که از روی طمع برای یافتن معادن عظیم طلای این قاره به آنجا رفتند، بسیاری از سرخپوستان آمریکا را نابود کردند. یک ایالت بود. رئیس قبیله بومیان آمریکا گفت: از زمان ورود کریستف کلمب به آمریکا تا پایان جنگ جهانی دوم، جمعیت بومیان آمریکا از 60 میلیون نفر به 800 هزار نفر کاهش یافته است.
در نیمه دوم قرن بیستم، ایالات متحده حدود 100 کودتای نظامی و سرنگونی دولت ها را طراحی و رهبری کرد و ده ها بار مستقیماً در اشغال نظامی یا تهدید مداخله نظامی قرار گرفت.
از این رو برخی از جنایات آمریکا را به شرح زیر فهرست می کنیم: کشتار مردم بومی و ترویج برده داری، ادامه سرکوب داخلی، بلایای هیروشیما و ناکازاکی، جنگ در ویتنام، ایجاد گروه های تروریستی. منطقه و…
در این میان باید گفت که بلایای هیروشیما و ناکازاکی در یک لحظه حدود 220 هزار نفر را به کام مرگ کشاند و برخی از عواقب آن همچنان مشهود است و بیش از 2 میلیون نفر در جنگ ویتنام جان باختند.
ایالات متحده به بهانه فقدان آزادی های مدنی و سیاسی، دولت ها را مقصر می داند و با تاکتیک های مختلف از جمله محاصره سیاسی و اقتصادی آنها را به شدت مجازات می کند. شاید چند سال پیش بسیاری از مردم از جمله جوانان به این فریب آمریکایی اعتقاد داشتند اما کم نیستند افرادی که همه شعارهای خود را پوچ و بی معنی و یک سری شعارهای بی اساس می دانند.
آمریکا ایران را از فناوری هسته ای محروم کرده است با این توهم که ایران می تواند به سلاح هسته ای روی بیاورد که رهبر معظم انقلاب بارها اعلام کرده اند که دین ما اجازه چنین سلاحی را نمی دهد و سال ها قدرت سیاسی را از ایران سلب کرده است. ; اما در همین منطقه، اسرائیل حدود 200 کلاهک هسته ای دارد. چگونه ممکن است کسی باور کند که ایالات متحده در حال مبارزه با تروریسم است و معتقد است که ایالات متحده واقعاً به فکر منافع ملت ها است تا آنها به این سلاح ها دست پیدا نکنند و جامعه بین المللی را به خطر اندازند.
چگونه می توان آمریکا را کشوری مترقی، مترقی، آزاد و طرفدار آزادی و دموکراسی در جهان دانست؟ از سوی دیگر دولت آمریکا حامی سرسخت دولت اسرائیل است که کودکان را می کشد. وقتی اسراییل با بچه های خردسالش غزه را بمباران می کند، محکومیت آمریکا، انگلیس و کشورهای مرتجع عربی را نمی شنویم.
آمریکا با ارتکاب جنایات بسیاری که به برخی از آنها اشاره می شود و همچنین راه اندازی گروه های تروریستی مانند القاعده، تکفیری ها، داعش و النصره از حقوق بشر دفاع می کند. و این افراد پست و نادان، انبوهی از مرگ انسان ها را ساختند و هیتلر و چنگیز و صدام را سفید کردند. اگر حمایت همه جانبه آمریکا و استقرار تسلیحات پیشرفته نبود، گروه بسیار کوچکی مانند داعش و النصره هرگز نمی توانست این همه بخش از دو کشور قدرتمند مانند عراق و سوریه را اشغال کند.
ایالات متحده به دموکراسی و آزادی فشار می آورد و در عین حال از کشورهای دیکتاتوری منطقه مانند مصر و عربستان سعودی که هیچ انتخاب آزاد و دموکراتیکی نداشته اند به شدت حمایت می کند.
عربستان سعودی که مدعی اسلام سلفی است و مسلمانان را به دلیل فاصله گرفتن از اسلام واقعی تکفیر می کند، بدون هیچ دلیل موجهی با حمایت آمریکا و متحدانش، مردم یمن و فرزندانشان را به قتل رسانده است. آیا مردم یمن که می خواهند سرنوشت کشورشان را تغییر دهند، سزاوار این همه جنایت و قتل هستند؟ چرا سازمان های بین المللی و حقوق بشری و آمریکا و متحدان متقلبش کشور متجاوز را محکوم نمی کنند؟
امروز رهبران آمریکا و متحدان آنها در منطقه به راحتی تجهیزات نظامی را به گروه های تروریستی تحویل می دهند و مواضع ارتش سوریه را بمباران می کنند و اذعان می کنند که این یک اشتباه است. عربستان سعودی سال هاست که مردم بی گناه یمن بوده است. در حالی که مدافع حقوق بشر، آمریکا، نه تنها این اقدام را محکوم نمی کند، بلکه به نوعی با آنها قرارداد نظامی منعقد می کند. اینها حقوق بشر آمریکایی است که در منطقه حساس خاورمیانه متبلور شده است. تسلیم شدن در برابر شعارهای فریبنده آمریکا و متحدانش بسیار ساده انگارانه است.
در دنیای امروز، هر کشوری که حامی و متحد آمریکا باشد، اگر جنایات بیشتری مرتکب شود، حامی حقوق بشر است، اما اگر با رژیم صهیونیستی و تروریست ها مبارزه کند و شعار آزادی و آزادی بدهد، نقض می کند. حقوق بشر و یک تروریست در جهان که باید مجازات و مجازات شود.
امروز ساده لوحانه است که بخواهیم وارد بازی سیاسی آمریکا شویم و وعده های پوچ و بدون پشتوانه ای را بپذیریم که در این سال ها در برجام به خوبی جواب داده است. امروز آمریکا که جنایات حقوق بشری بسیاری را در سراسر جهان مرتکب شده است در حال جنگ با جمهوری اسلامی ایران است که دارای دیدگاه های انسان دوستانه و خیرخواهانه است، بنابراین باید با تکیه بر داخلی و داخلی در جهت رفع مشکلات کشور گام برداریم. پتانسیل ها . .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید