آمریکایی ها از آلزایمر برای ملت ایران رنج می برند/ما با ارتشی از تقلب ها و تحریف ها روبرو هستیم

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دیلیجان وعضو شورای حاکمیتی شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب; وی با اشاره به حماسه 22 آبان و تبعات آن گفت: آبان امسال روز فوق العاده ای در تاریخ کشور بود و در روز جمعه ای که مدارس تعطیل بود و عده ای می گفتند در سال های گذشته دانش آموزان مدارس مجبور به راهپیمایی می شدند. توسط نوجوانان و جوانان.

وی افزود: عظمت مراسم سیزدهم آبان امسال مثال زدنی بود و مردم تمام تلاش خود را به خرج دادند و با حضور چشمگیر خود از یک سو پیامی را خطاب به هولیگان های بین المللی که در امور داخلی ایران دخالت می کنند و از سوی دیگر به مزدوران داخلی پیام دادند. و جیره‌های رژیم صهیونیستی پیام صریح حفاظت کامل از انقلاب اسلامی را اعلام کردند.

سلیمی تصریح کرد: در یوم الله 22 آبان مردم به صراحت اعلام کردند که این مردم شکست ناپذیر هستند و زیر بار توطئه ها و تدبیرهای شیطانی دشمنان نمی روند، ملت ایران.

وی افزود: اگر آمریکایی ها به 4 یاغی دلبسته اند باید در 13 آبان شاهد حضور میلیونی مردم و جوانان باشند و مردم ایران از معدود یاغی ها جدا شده اند و البته عده ای هم که گرفتند. جنگ رسانه ای به خیابان ها کشانده شد و دشمنان می دانستند که باید در جهت قانع کردن و پاسخگویی به شبهات آنها فرهنگی و موثر کار کرد..

عضو هیئت رئیسه مجلس ادامه داد: برخی از جوانانی که به خیابان ها آمدند تحت تأثیر هیجانات و دروغ های دشمنان قرار گرفتند و نباید بگذاریم دشمنان به راحتی جوانان را فریب دهند، بلکه مشکل ما با رهبران آنهاست که پای غربی هاست و ما باید با آنها برخورد کنیم. با آنها جدی باشید.

وی با بیان اینکه حضور میلیونی مردم در یوم الله 22 آبان نشان می دهد که دروغ و دروغ آمریکایی ها و جنگ رسانه ای آنها دیگر کارساز نیست. به آنها خواهد داد.

سلیمی افزود: روزی با لشکر جاهلیت مواجه بودیم اما امروز با ارتش جعلی و تحریف روبرو هستیم و از این رو باید مراقب باشیم که سبک چینی دشمنان را بازی نکنیم و در دام نقشه های شیطان گرفتار نشویم. و ما باید بیشتر از قبل مراقب باشیم.”.

وی خطاب به آمریکایی‌ها گفت: آمریکایی‌ها بدانید که 43 سال است که از ملت ایران ضربه خورده‌اید و دوباره ضربه خواهید خورد و پیام مردم ایران به رئیس‌جمهور آمریکا که نام خود را فراموش کرده و از یک بیماری رنج می‌برد. نوع بیماری آلزایمر واضح بود و باید بدانند که ملت ایران آلزایمر دارند و تاریخ حماسه های ملت ایران در انقلاب اسلامی را بازخوانی کنند..

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: ملت ایران سال‌ها پیش با انقلاب اسلامی آزاد شد و نمی‌گذارد کاری برای ایران انجام دهید، آمریکایی‌ها بدانند که اگر فکر می‌کردند می‌توانند کور کنند. مردم ایران با ابزار تحریم و دروغ، از مسیر اصلی منحرف می شوند..

وی ادامه داد: آمریکایی ها باید بدانند که بار ملت را زیر بار فشار و تحریم خردسالان نمی گذارند و دشمنان بدانند که با زبان ترور و خشونت نمی توانند به ملت خیانت کنند و مردم به خوبی می دانند که تروریست ها زیر نظر آمریکایی ها، صهیونیست ها هستند و در عربستان آموزش می بینند و دنیا را وحشی می کنند.

سلیمی خاطرنشان کرد: ملت ایران تصمیم گرفته است که خودکفا و مستقل باشد و برای تحقق ایران قدرتمند گام بردارد و در 22 آبان همه شاهد بودیم که ملت ایران یک صدا و یکپارچه در مقابل تروریست ها ایستادگی کردند. در گذشته و همه دنیا باید پیام ملت ایران را بشنوند و البته پس از راهپیمایی دیروز، رئیس جمهور آمریکا سخنان خود را پس گرفت و سخنان خود را پس گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید