آمریکایی ها از نفوذ و اقتدار جمهوری اسلامی در جهان هراس دارند


ساعت: 13:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۳
کد خبر: 1908332

فرمانده سپاه فتح ترس دشمنان از نفوذ و اقتدار ایران در جهان را برشمرد و گفت: کشور به سرعت در حال توسعه است و این موضوع باعث خشم دشمنان کشورمان شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس ، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در مراسم 22 آبان ماه در شهر یاسوج در سخنانی با گرامیداشت یاد و نام شهدا و با توجه به وضعیت مردم استان و دیدار خلاقانه آنان، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت. در تشییع دو شهید استان در حادثه شاهچراغ و همراهی شهیدان در بهمئی و بهبهان گفت: وقتی نظام به حضور مردم ما نیاز دارد حماسه می آفرینند و نقش آفرینی می کنند.

سردار خرم دل با بیان اینکه از سال 57 تا به امروز با توطئه های نظام استکباری و استکباری مواجه بوده ایم، گفت: در این روز سه جنایت مستقیم توسط آمریکا و یا عوامل آن انجام شد. تبعید امام راحل (ع) به دلیل مخالفت با طرح سرمایه‌گذاری یکی از این اتفاقات بود. در این طرح آمریکایی ها می توانستند هر جنایتی بکنند و مصون بودند و با ایستادگی امام در مقابل این نقشه هویت و حیثیت مردم ایران از بین می رفت.

وی به شهادت دانشجویان اطراف دانشگاه تهران که منجر به شهادت 60 نفر از آنان شد، اشاره کرد و گفت: تسخیر لانه جاسوسی به دلیل نقشه و توطئه علیه ملت ایران بود و تلاش کردند انقلاب مردمی را شکست دهند. ، اما نقشه آنها شکست خورد.

سردار خرم دل در ادامه گفت: حضور با بصیرت در این مراسم نشانه دشمنی با آمریکا و خنثی شدن نقشه های آنهاست. این کشور از زمان جنگ جهانی دوم تاکنون 30 میلیون کشته، استفاده از بمب اتمی، انقلاب های رنگی، حمایت از جنبش سبز و ایجاد بحران داخلی، حمله نظامی به 37 کشور، حضور نظامی در افغانستان، عراق و کشته شدن بیش از 200 هزار نفر، از نظر پزشکی و… تحریم اقتصادی، تحریم هواپیماهای مسافربری، تحریم غذایی، ایجاد شبکه های روانی و تخریب در فضای مجازی، زیر سوال بردن خدمات ایران و ایجاد نفرت از جمهوری اسلامی از دیگر جنایات آمریکاست.

وی به برنامه آمریکا برای اولویت دادن به جوانان بر ارزش های کشور اشاره کرد و افزود: این مردم ما هستند که با حضور در راهپیمایی ها و تشییع شهدا از نظام حمایت می کنند.

فرمانده سپاه فتح، جنگ روانی آمریکا را از دیگر برنامه های آنها دانست و گفت: امروز اگر ایران در لبنان، سوریه، عراق و منطقه حضور دارد، نشان از اقتدار و دانش سیاسی و نظامی جمهوری اسلامی است.

سردار خرم دل با بیان اینکه در سال 57 علاوه بر از بین بردن نظام سلطنتی، سلطه آمریکا و استکبار جهانی را شکستیم، تاکید کرد: امروز تنها کشور مستقل دنیا هستیم که آمریکا قبل از انقلاب با این موضوع مخالف است. وزیر ما و اقدامات مختلف تحت نظارت آمریکا بودیم.

مقام ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد به ترس دشمنان از نفوذ و اقتدار ایران در جهان اشاره کرد و گفت: کشور به سرعت در حال توسعه است و این امر دشمنان کشور ما را عصبانی کرده است و در هیچ کجای دنیا دانشمندان را از یک کشور نمی کشند. کشور مقابل آنها به جز ایران.

وی افزود: انقلاب اسلامی الگویی برای کشورهای منطقه، آمریکای لاتین و سایر کشورها است.

سردار خرم دل با بیان اینکه مسئولان باید قدردان مردم و ایفای نقش آنها باشند، تاکید کرد: وحدت و تسلیم ولایت رمز موفقیت ما بوده و خواهد بود و به دشمنان اعلام می کنیم که مردم واقعی ما کسانی هستند که دارند. جان باختگان از انقلاب اسلامی، شهدا و ارزش‌های اسلام را حفظ می‌کند، نه متخلفانی که به دنبال تضعیف ارزش‌ها هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید