آمریکایی ها خواهان عقب نشینی سیاست های دولت ترامپ هستند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مایک پنس، معاون سابق رئیس جمهور دونالد ترامپ، در مصاحبه ای مدعی شد که آمریکایی ها خواهان عقب نشینی از سیاست هایی هستند که دولت سابق پنس-ترامپ قبل از ریاست جمهوری بایدن اتخاذ کرده بود.

مایک پنس در مصاحبه ای با شبکه سی بی اس گفت: «در دو سال گذشته به هر کجا رفته ام، مردم به من گفته اند که می خواهند به سیاست های دولت قبلی آمریکا برگردند. دولت ترامپ و پنس برای مردم آمریکا کار کرد.”

به گفته مایک پنس، سیاست‌های دولت جو بایدن به خروج فاجعه‌بار از افغانستان، رکود اقتصادی، هزینه‌های بیش از حد در واشنگتن و بدترین تورم در 40 سال گذشته ایالات متحده منجر شده است.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، این انتقادها از مقام دوم دولت جمهوری خواه سابق آمریکا در دفاع از سیاست های دولت ترامپ در حالی مطرح شد که وی بار دیگر از رئیس جمهور سابق آمریکا به دلیل حوادث اخیر انتقاد کرد. 6 ژانویه 2021 در مصاحبه دیگری حدود یک هفته پیش

سه شنبه گذشته، دونالد ترامپ وفادار به وعده قبلی خود، یک هفته پس از شکست حزب جمهوری خواه در کنترل سنا در انتخابات میان دوره ای، رسما نامزدی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا اعلام کرد.

جو بایدن هنوز رسما نامزدی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا اعلام نکرده است و اوایل این ماه گفت که در سال 2023 در این مورد تصمیم گیری خواهد کرد.

مایک پنس روز یکشنبه در مصاحبه ای گفت: “خب، فکر می کنم انتخاب بهتری وجود دارد.”

مایک پنس در مصاحبه دیگری با NBC در روز یکشنبه تاکید کرد که “مردم آمریکا” تصمیم خواهند گرفت که آیا ترامپ برای بار دیگر نامزدی ریاست جمهوری است یا خیر.

پنس در آن مصاحبه به اظهارات چند مقام سابق دولت ترامپ مبنی بر «عدم صلاحیت» و «قطب‌نمای اخلاقی» رئیس‌جمهور سابق آمریکا برای کاندیداتوری مجدد برای ریاست‌جمهوری پاسخ داد و گفت: «من واقعاً معتقدم که تصمیم در این مورد به عهده رئیس جمهور آمریکا است. مردم آمریکایی.”

در هفته های پایانی دولت ترامپ، مایک پنس به شدت مورد انتقاد رئیس جمهور وقت آمریکا قرار گرفت. ترامپ از پنس به عنوان رئیس مجلس سنا خواست تا از تصویب بازشماری آرا در انتخابات ریاست جمهوری 2020 جلوگیری کند، زیرا به گفته وی، دموکرات ها دست به «تقلب بزرگ» زده اند و برنده این انتخابات خود ترامپ است.

دیدگاهتان را بنویسید