آمریکا اینترنت امنی را از طریق بسترهای خارجی و جهانی در اختیار ایرانیان قرار می دهد


ساعت: 10:15
تاریخ انتشار: 1301/07/12
کد خبر: 1901094

رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که این کشور قصد دارد از طریق بسترهای خارجی و جهانی اینترنت امنی را در اختیار ایرانیان قرار دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کاخ سفید با انتشار بیانیه‌ای در وب‌سایت خود به نقل از جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، اعلام کرد که این کشور قصد دارد اینترنت امن را از طریق پلتفرم‌های خارجی و جهانی در اختیار ایرانیان قرار دهد.

در این بیانیه، بایدن بدون توجه به نقض حقوق بشر در شهرهای آمریکا، حمایت از ناآرامی های ایران که خود یکی از مقصران آن است، در امور ایران دخالت کرده و اتهاماتی را علیه مقامات و امنیت اخلاقی ایران مطرح کرده است. پلیس.

پیش از این ملانی جولی، وزیر امور خارجه کانادا از اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران به دلیل مرگ مهسا امینی خبر داده بود و در توییتی نوشت: ۹ نهاد و ۲۵ فرد از جمله مقامات ارشد ایرانی و اعضای سپاه پاسداران هدف تحریم‌های کانادا هستند.

پیش از این «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید در پاسخ به این سوال که آیا آمریکا به دلیل مرگ مهسا امینی تحریم های بیشتری علیه ایران اعمال خواهد کرد؟ وی گفت: تاکنون برخی از مقامات ایرانی را در این زمینه تحریم کرده ایم و به بررسی این موضوع ادامه می دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید