آمریکا به دنبال هرج و مرج در یمن است


ساعت: 16:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۱۰
کد خبر: 1921420

وزیر کشور یمن گفت: آمریکا به دنبال هرج و مرج در یمن است. در سایه وضعیت نه جنگ و نه صلح یمن، آمریکا به دنبال نفوذ در جبهه داخلی یمن و ایجاد ناآرامی در بین مردم یمن است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش المسیره، «عبدالکریم الحوثی» وزیر کشور دولت نجات ملی یمن گفت: ما در جنگ امنیتی با دشمن آمریکایی هستیم که همه اوضاع را در داخل کشور زیر نظر دارد تا از آن سوء استفاده کند. “

وی افزود: آمریکا به دنبال هرج و مرج در یمن است. در سایه وضعیت نه جنگ و نه صلح یمن، آمریکا به دنبال نفوذ در جبهه داخلی یمن و ایجاد ناآرامی در بین مردم یمن است.

وزیر کشور یمن تاکید کرد: نهادهای امنیتی در آینده نزدیک شبکه های بزرگی را کشف خواهند کرد که با آمریکایی ها و ائتلاف متجاوز سعودی در ارتباط هستند و به دنبال نفوذ در جبهه داخلی یمن هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: نهادهای امنیتی هوشیار هستند و جامعه یمن به موازات آن نقشی موازی در خنثی کردن توطئه های شیطانی ایفا می کند که به دنبال برهم زدن ثبات داخلی و عمومی یمن است.

رئیس اداره اطلاعات دولت نجات ملی یمن: ما در معرض جنگ جهانی بودیم

عبدالله الحکیم، رئیس دولت نجات ملی یمن در عین حال گفت: ما در معرض جنگ جهانی بودیم و اگر رهبر خردمندی نداشتیم، شکست می خوردیم. دشمن به دنبال حمله به قبایل یمن و درگیر کردن آنها در امور جزئی است.

وی تصریح کرد: با جنگ نرم موازی با جنگ مرگ و سوداگران مواد مخدر مواجه هستیم. دشمن به دنبال ایجاد تفرقه بین مردم یمن است.

دیدگاهتان را بنویسید