آمریکا به لطف سلاح های قدرتمند رزمندگان قدرتی ندارد

وی افزود: امروز آمریکا به دلیل سلاح قوی رزمندگان و ایمان جانبازان به دفاع مقدس هیچ قدرتی ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: خداوند در قرآن می فرماید: «در راه خدا آنچنان که حق است جهاد کنید. در جای دیگر در سوره آل عمران می فرماید: «یا ایها الذین آمنوا تقوای اللّه سزاوار اللّه و تا می توانید تقوای خدا را پیشه کنید. با تأمل در این آیات متوجه می‌شویم که خداپرستی فقط در کلام نیست، بلکه انطباق انسان با کلام خدا و دوری از ریا و تظاهر است و این خداپرستی انسان مغرور را از آن جهت که معدن بصیرت است مایه مباهات می‌کند.

با یاد خدا در عرصه های زندگی سربلند می شود

عابدینی ادامه داد: باید حق تقوا و تلاوت قرآن را قائل شویم و با قرآن آشنا شویم و دستورات آن را اوج زندگی خود قرار دهیم. علاوه بر این، به صداقت، درستی، احسان، امر به معروف و نهی از منکر توجه کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید سه حق جهاد، تلاوت قرآن و تقوا را ادا کنیم، گفت: تفاوت مجاهدین فی سبیل الله با دیگران در این سه کلیدواژه مهم است.

امام جمعه قزوین فرمود: شما رزمندگانی استوار و متقی بودید و به یاد خدا بودید، امروز خدا را بسیار یاد کنید تا در همه عرصه ها سربلند باشید.

عابدینی ابراز کرد: امروز باید با توکل به خدا و ایمان به حرکت خود ادامه دهیم و شما رزمندگان اگر کاری انجام دهید یاری خداوند پشتیبان شما خواهد بود و از هیچکس شکست نخواهید خورد.

وی گفت: دشمن با شیطنت های خود تلاش می کند اولویت های نظام را تغییر دهد اما شما همیشه با این اغتشاشات مواجه هستید و دشمن نمی تواند جلو بیاید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید