دولت نمی خواهد مشکل سرخابی ها را حل کند / AFC دیگر به ما لطف ندارد

ساعت: 15:58
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۲
کد خبر: 1794432

باشگاه گل گهر کامل ترین فایل را ارسال کرده است;

رئیس کمیته استیناف توسعه حرفه ای باشگاه گفت: AFC در اعلام نام تیم گل گهر اشتباه کرده و گزارش آنها افشاگری نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ داریوش مصطفوی رئیس کمیته استیناف در خصوص موضوع اخیر سرخابی بیانیه ای به شبکه خبر داد. دو موضوع وجود دارد و آن بی کفایتی باشگاه ها و کل دولت است. این دو باشگاه دولتی هستند و رئیس آنها یک نفر وزیر ورزش و جوانان است. امروز سیدحمید سجادی، دیروز مسعود سلطانی فر و همزمان محمد علی آبادی رئیس مجمع استقلال و پرسپولیس بودند.

وی ادامه داد: بارها کنفدراسیون و اداره مجوزهای حرفه ای اطلاعات را به ما اعلام کرده اند و ما نیز به آنها اطلاع داده ایم. حتی جلساتی هم داشتیم اما مشکل حل نمی شود و دلمان نمی خواهد مشکل حل شود. انصافاً دولت نمی خواهد این مشکل حل شود.

مصطفوی در خصوص مشکلاتی که کمیته مجوزهای حرفه ای کنفدراسیون فوتبال آسیا می خواهد مجوزهای حرفه ای استقلال، پرسپولیس و گل گهر را باطل کند، گفت: باشگاه گل گهر جزو این پرونده نیست و کامل ترین و بی عیب ترین پرونده را دارد. کنفدراسیون فوتبال آسیا در اعلام نام تیم گل گهر اشتباه کرده و گزارش آنها افشاگری نیست. من می نویسم که آنها برای این باشگاه اشتباه کردند. استقلال و پرسپولیس باید تمام موارد حقوقی، مالی، فنی، تجهیزات و… را اعلام می کردند. سوالات کنفدراسیون در قالب 200-300 سوال تا 30 خرداد 1393.

وی افزود: پرسپولیس قبلا با خواکین و کالدرون تسویه حساب کرده و مدارک در دست آنهاست اما این یکی از پرونده های ناقص ارسال شده به کنفدراسیون است. کنفدراسیون فوتبال آسیا زمانی اراده خوبی برای فوتبال ایران داشت و با توافق دو طرف مسائل را حل می کرد، اما امروز چنین اراده خوبی در میان ما وجود ندارد. ما همه اطلاعات را به باشگاه ها دادیم و آنها کار خود را کردند. آجورلو و صدری چگونه می توانند 300 میلیارد بدهی مالیاتی که از سال 80 انباشته کرده اند را پرداخت کنند؟

رئیس کمیته استیناف مجوزهای حرفه ای با اشاره به اینکه آیا به هر دو باشگاه مجوز مشروط برای ارائه مدارک کامل AFC تا 15 دی ماه داده شده است، اذعان داشت: این 3 ماه هنوز به پایان نرسیده است و می توانیم طبق ماده 30 8 8 باشگاه ها را متوقف کنیم. تاریخ. اگر نفس و جان فوتبال باشگاهی ما 100 قطعه است، پرسپولیس، استقلال، فولاد، سپاهان، تراکتور و گل گهر بخشی از آن هستند. بنابراین گفتیم به آنها مهلت می دهیم تا کار را انجام دهند. جلسات مختلفی هم برگزار کردیم و صدری و آجورلو با حسن نیت در آن شرکت کردند.

مصطفوی درباره اینکه آیا تا پنج روز آینده مشکل باشگاه ها حل می شود یا خیر، بیان کرد: نه اینکه بگویم مشکلات حل می شود. ما باید فردا ملاقات کنیم و چیزهایی که درست است بگوییم. ما دو حریف داخلی و خارجی داریم. کنفدراسیون دشمن ما نیست و کمک ما است، اما ما را از ارائه اطلاعات نادرست باز می دارد. نتیجه جلسه فردا را نیز ارائه خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: امیدواریم با کمک عزیزی هادم و کارشناسان حقوقی، مالی و اجرایی کار را جمع آوری کنیم تا کنفدراسیون راضی باشد. اگر مشکلی در مالکیت دو باشگاه وجود دارد به آنها فرصت دهید تا آن را برطرف کنند، اما من نمی دانم چگونه می توان مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس و مالیات های کلان آنها را حل کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید