آمریکا شریک جرم قطعی جنایت کاران در غزه است

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده بیان کرد: نرم افزار غرب از حقوق بشر و بین الملل و غیره درحال فروپاشی است.

وی گفت: رژیم صهیونسیتی دیگر قدرت سرپا ایستادن را ندارد و به همین دلیل روسای جمهور غرب برای دلداری و نگهداشتن آن یکی یکی به فلسطین اشغالی می‌روند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده ابراز کرد: رییس جمهور آمریکا در اراضی فلسطین اشغالی می‌گوید اگر اسراییل نبود ایجادش می‌کردیم، این بسیار عجیب است.

وی گفت: شامات (سوریه، لبنان، فلسطین و بخشی از ترکیه امروزی) در جنگ تمدن ها نقطه اصلی تقابل بود، لبنان سوریه و فلسطین، اینجا قلب دنیاست و هر کس مسلط شود می‌تواند بر کل دنیا مسلط شود.

نماینده ولی فقیه اشاره کرد: به همین دلیل می گویند اگر رژیم صهیونسیتی نبود آن را ایجاد می‌کردیم، اینجا زادگاه تمدن‌ها و بعثت انبیاء الهی است.

وی اشاره کرد: امروز عصر ارتباطات است و نمی‌توانند جنایت کنند و دنیا با خبر نشوند، بخش عمده‌ای از حوادث را نمی‌توان کتمان کرد لذا در جریان جنگ غزه در جنگ روایت ها قرار داریم.

امام جمعه بندرعباس گفت: صهیونیست‌ها استاد جنگ رسانه و وارونه نشان دادن حقایق هستند، جهان اسلام نیاز دارد جای ظالم و مظلوم در جنگ فلسطین عوض نشود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: جوانان کشور مراقب باشند و ببینند دُم خروس بیرون زده است، دیروز رسانه هایی همچون بی بی سی و اینترنشنال خود را پشتیبان مظلوم جا می‌زدند اما امروز مشاهده می‌کنیم متعلق به چه کسانی هستند.

وی ادامه داد: افراد رسوا که شعار زن زندگی آزادی سر می‌دادند کجا هستند و کسانی که برای اتفاق های رخ نداده سناریو می‌نوشتند چرا از زنان مظلوم فلسطین دفاع نمی‌کنند و خفه خون گرفته اند.

امام جمعه بندرعباس گفت: باید مراقب بود، این ها تلاش دارند جای ظالم و مظلوم را عوض کنند، فکر می‌کنند اگر کسی خانه ای را اشغال کرد پس از یک تا ۲ سال برایش حق ایجاد می‌شود، نه خیر اینگونه نیست.

وی اشاره کرد: شبهات اقتصادی ایجاد می‌کنند و می‌گویند چرا در فلان جا پول خرج می‌کنند اما نمی‌گویند آمریکا در غرب آسیا میلیون‌ها دلار هزینه می‌کند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان از قول امام علی (ع) گفت: اگر جامعه ای در خارج از خانه با دشمن نجنگد و در خانه بجنگد، این جامعه ذلیل خواهد شد.

وی گفت: جوانان وارد عرصه جنگ روایت ها بشوند و بتوانیم دین خود را در تقابل حق و باطل ادا کنیم.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به روز پدافند غیرعامل گفت: پدافند غیرعامل یعنی دفاع بدون اسلحه، این اهمیت بسیاری دارد، در حوزه های نظامی کشور را به بازدارندگی رسانده اند که دشمن به راحتی نمی‌تواند آسیب برساند.

وی اضافه کرد: دشمن به همین دلیل سراغ لایه های خاکستری جنگ رفته که جامعه را آسیب پذیر می‌کند مانند حوزه رسانه و نفوذ و فرسوده کردن سرمایه های اجتماعی، پدافند غیر عامل یعنی اینکه باید از این ها دفاع کرد.

امام جمعه بندرعباس اشاره کرد: در حوزه‌های مختلف اجتماعی از حوادث غیر مترقبه تا سایر بخش ها بروز و ظهور پدافند غیرعامل اثرگذار است، نهادهای آموزشی این را جدی گرفته و آموزش بدهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده گفت: نیروهای مسلح مردم را باید در این حوزه آماده کنند، این نیاز به برنامه دارد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به روز بسیج دانش آموزی گفت: رهبر انقلاب زمانی فرمودند نسبت به وضعیت تبلیغ نگران هستم، دلیل این نگرانی این است که موضوع مهم تبلیغ موجب می‌شود جامعه دچار استحاله فرهنگی شود.

وی ابراز کرد: نکته اصلی این مسئله نوجوانان هستند که نقطه آسیب پذیر و تعیین کننده سرنوشت و آینده جامعه هستند، علما و طلاب حوزه علمیه امروز بیشتر در کنار آموزش و پرورش باشند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: حضور طلاب در بین دانش آموزان دشمن را عصبانی کرده است، طلاب امروز به کمک آموزش و پرورش بیایند برای تربیت نسلی که آینده کشور دست آن‌هاست‌.

وی اشاره کرد: بسیج دانش آموزی می‌تواند ظرفیت برای همه حوزه ها ایجاد کند، نوجوانان را صبور و خود باور تربیت کنید که در برابر مشکل خود را نبازند، همت شان را بالا ببرید.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در بخش دیگری از سخنان خود افزود: کاسب و بازاری در بازار اسلامی حبیب الله است و تقوای مادی سخت تر است.

وی اذعان داشت: یکی از بحث های اقتصادی در زمینه احتکار، مقابله با احتکار مصداق تقواست.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: احتکار نظام جامعه را بهم می‌ریزد و در زنجیره تامین نیازها اخلال می‌کند، این بر خلاف اسلام بوده و به روح و مسیر زندگی انسان آسیب وارد می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید