آمریکا عامل جنگ 102 کشور است/ عملکرد موفق سیاست خارجی کشور در یک سال گذشته

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور عصر یکشنبه در مراسم هفته حقوق بشر آمریکایی که در مسجد امام حسن مطبی (ع) ورامین برگزار شد، گفت: جوانان امروز ما باید در مسیر انقلاب باشند. صحنه و در مقابل تاکتیک های دشمنان باید متوقف شود تا این انقلاب به دست صاحب اصلی آن حضرت ولی عصر (عج) برسد.

وی گفت: دولت با تمام توان در حال خدمت رسانی به مردم است و شبانه روز در تلاش است تا با کاستی هایی که وجود دارد وضعیت را بهبود بخشد و همانطور که مسئولان برای رفع مشکلات تلاش می کنند، دشمنان و مخالفان نظام اسلامی هم دارد تلاش می‌کند.» و اینکه ما از آمریکا حرف می‌زنیم توهمی نیست، بلکه واقعیتی است که از اول انقلاب اسلامی آن را خنثی کرده‌اند و با آن مخالفت کرده‌اند و همچنان درصدد حمله به نظام اسلامی هستند.

نایب رئیس مجلس افزود: جنایات آمریکا نمایانگر ماهیت آمریکاست، از زمانی که آمریکا تشکیل شد و سه قرن است که کار خود را با کشتار بومیان و سرخ پوستان آمریکا آغاز کرده و با شعارهایی از این قبیل، ما در معرض خطر هستیم. اخلاق و ارزشها ما مردم هستیم، می خواهیم دموکراسی را به دنیا بیاوریم و مانند فانوس دریایی در دریا هستیم که کشتی ها از هر طرف حرکت می کنند به کار خود ادامه می دهند.

حسینی تصریح کرد: زمانی که کودتای 28 مرداد در ایران رخ داد و نیکسون معاون رئیس جمهور وقت آمریکا به ایران آمد، یکی از وظایف او ایجاد نهادی برای پرورش و انتقال افکار آمریکایی در ایران بود و اینها روشن فکران و اساتیدی که در غرب تحصیل کرده بودند، در کشور مبلغ شدند و به این ترتیب تحت عنوان چنین شعارهای زیبایی وارد شدند.

وی با بیان اینکه هر جا آمریکا پا می گذارد و می کشد به نام توسعه دموکراسی این کار را انجام می دهد، خاطرنشان کرد: آمریکا عامل جنگ در حدود 102 کشور و کودتا در 70 کشور جهان بود که ژاپنی ها در جنگ جهانی دوم تسلیم شدند. . و هیچ ادعایی نداشتند، بمباران شیمیایی شدند. آمریکا تنها کشوری است که سلاح شیمیایی دارد و از آن استفاده کرده است، اما برای اینکه به مردم دنیا قدرت نشان دهند و بگویند ما این قدرت را داریم، دست به چنین اقداماتی می زنند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: در فیلم های هالیوودی ساخته می شوند که خوب، قدرتمند و شکست ناپذیر باشند، اما اینطور نیست، اما خیلی ها معتقدند. خودشان اعتراف کردند که بعد از جنگ جهانی سابقه حمله کشوری به پایگاه آمریکایی ها وجود نداشت و این اقدام بعد از شهادت سلیمانی انجام شد تا بدانند امروز آن روز تمام شده است.

حسینی یادآور شد: آمریکا که 300 سال پیش تأسیس شده است، هر چه می بینیم چیزی جز رعب و هجوم و بدبختی برای کشورهای جهان نیست که متأسفانه هنوز عده ای به آنها دل بسته اند و چهره شیطان را می سازند.

وی با اشاره به اینکه در 21 تیرماه آمریکا جنایات بزرگی را علیه ایران انجام داد، افزود: اگر برای یکی از اسرای ما در کشور اتفاقی بیفتد چه غوغایی می کنند در حالی که خود آمریکا بیشترین اسیر را دارد و آمریکا هم دارد. بیشترین ناهنجاری های اجتماعی را دارند.» دارند، اما وانمود می کنند که مشکلی ندارند و به نظر می رسد مشکل در ایران و کشورهای منطقه است و بعد می خواهند به ما درس انسانیت بدهند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: سالانه 4 هزار نفر در زندان های آمریکا جان خود را از دست می دهند، اما صدایی در نمی آورند، هر چه از جنایات آمریکا و مدافعان حقوق بشر بگوییم کم گفته ایم چون جنایات زیادی مرتکب شده اند.

حسینی تصریح کرد: امروز در نبرد سختی با نظام سلطه قرار داریم و باید با قدرت و با روحیه جهادی و عزمی که وجود دارد با وجود کمبودهای موجود آینده روشنی در پیش رو داشته باشیم.

وی گفت: در اوایل انقلاب عده ای نزد امام (ره) آمدند و گفتند کشور به بن بست رسیده است و امام (ره) فرمودند شما خودتان به بن بست رسیده اید مملکت امام. زمان هرگز به بن بست نمی رسد، کشور ما الهام بخش است و در منطقه یک جبهه شجاع و مقتدر مقاومت در برابر استکبار جهانی ایستادگی کردند و صهیونیست ها را به خاک چسباندند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: در یک سال گذشته گام های موثری در عرصه های مختلف در کشور برداشته شده است و در سیاست خارجی زمانی نگاه دولت فقط به غرب بود و امروز دولت سیزدهم چشم به همسایگان و همسایگان است. کشورهای منطقه و می بینید که در روزی که ما هر روز در حال پیشرفت هستیم و از موقعیت خود در منطقه استفاده می کنیم و قطعا از انزوا خارج خواهیم شد.

حسینی با اشاره به سفرهای دولتی به شهرستان ها گفت: سفرهای استانی نمایشی نیست بلکه واقعیت است و مصوبات بلافاصله توزیع و اقدام می شود.

وی در پایان گفت: اگر کسانی که می خواهند به اعتقادات ما جسارت کنند باید بدانند که مردم دیار در 15 کرداد با آنها مقابله خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید