آمریکا مهمترین عامل تداوم تجاوز رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه است

وزیر امور خارجه ایران:

نخست وزیر سوریه در سفر به تهران با حسین امیرعبدلاخیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و رایزنی کرد.

به گزارش خبرگزاری موج


حسین ارنوس، نخست وزیر سوریه در سفر به تهران با حسین امیر عبدالخیان وزیر امور خارجه ایران دیدار و رایزنی کرد و حسین امیرعبدلاخیان با استقبال از نخست وزیر سوریه و هیئت همراه در سفر به جمهوری اسلامی ایران، تاکید کرد: معاون اول رئیس جمهور کشورمان نیز سفر جنابعالی را ارزیابی کرد. جنابعالی به عنوان مهم و افزوده است که بحث ها مثمر ثمر خواهد بود این امر بین طرفین انجام می شود.

وی افزود: طبیعتا این سفر پس از دیدار روسای جمهور دو کشور برای پیگیری و اجرای توافقات جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه تحول مهمی در روابط است.

امیر عبدالخیان با اشاره به توسعه غزه و فلسطین حمایت همه جانبه آمریکا از رژیم صهیونیستی را مهم ترین دلیل تداوم تجاوزات این رژیم به مردم بی دفاع غزه عنوان کرد.

در این دیدار حسین ارنوس نخست وزیر سوریه نیز با ابراز خرسندی از سفر خود به جمهوری اسلامی ایران، گفت وگوهای خود با معاون اول رئیس جمهور و دیگر مقامات ایرانی را مفید و سازنده ارزیابی کرد و با اشاره به توافقات صورت گرفته تاکید کرد: توسعه بیشتر روابط دو کشور.

نخست وزیر سوریه افزود: انسجام و وحدت جبهه مقاومت منجر به شکست نقشه رژیم آمریکایی و صهیونیستی برای فروپاشی غزه، آوارگی مردم و نابودی مقاومت شد.


آیا این خبر مفید بود؟