آمریکا نمونه بارز فقدان حقوق بشر است


ساعت: 14:20
تاریخ ارسال: 04/10/1401
کد خبر: 1879954

فرمانده ناحیه گچساران گفت: ادعای دولتمردان آمریکایی در بحث حمایت از حقوق بشر به خوبی نشان از سوء استفاده ابزاری آنها در عرصه سیاسی و اقتصادی دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرمانده ناحیه گچساران در گفتگو با صبح زاگرس ; وی در خصوص ابعاد حقوق بشر آمریکایی گفت: باید توجه داشت که آمریکایی ها مدعی دفاع از اصول و مبانی حقوق بشر از گذشته هستند و موضوع حقوق بشر یکی از مهمترین شعارهای پوچ دولتمردان آمریکایی در جهان است. با وجود اینکه موضع آنها در این زمینه فقط بر اساس منافع سیاسی و اهداف شوم نظام سلطه اعمال می شد.

وی افزود: ادعاهای دولتمردان آمریکایی در بحث حقوق بشر به وضوح نشان دهنده سوء استفاده ابزاری آنها در عرصه سیاسی و اقتصادی است به گونه ای که دیدگاه حقوق بشری نیز با چالش های پیچیده ای مواجه است.

سرهنگ پانساده تصریح کرد: اگرچه عملکرد و اقدامات آمریکایی ها در دهه های اخیر و مداخلات غیرقانونی آنها در کشورهای مختلف جهان نشان می دهد که خود آمریکایی ها مصداق بارز نقض حقوق بشر در جهان هستند، البته حضور آمریکایی ها در این زمینه وجود دارد. به این بهانه در برخی کشورها به غیر از فقر و فلاکت، هیچ تسکینی برای این کشورها وجود نداشته است.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران ادامه داد: در حالی که جنایات بسیاری از سوی آمریکایی ها در دنیا تحت عنوان حقوق بشر انجام می شود، بنابراین در هر گوشه دنیا که شاهد حملات تروریستی هستیم، ردپای آمریکایی ها دیده می شود. تشکیل گروه های تکفیری مانند داعش، القاعده، النصره و… ضمائم تفکر و عملکرد آمریکا در منطقه بود.

وی بیان کرد: از این رو خود آمریکایی ها پرچمدار حمایت از گروه های تروریستی به حساب می آیند، هر چند که دنیا نظاره گر و نظاره گر اثرات مستقیم جنایات بی شمار آمریکایی ها در کشورهایی مانند سوریه، یمن، افغانستان، عراق و سایر مظلومان است. منطقه

سرهنگ پاسنده افزود: باید توجه داشت که ایران اسلامی همواره مورد هجمه نظام بوده و دشمنان از هر فرصتی برای حمله به این انقلاب، هشت سال جنگ تحمیلی، 17 هزار شهید تروریست، بلوکه شدن پول کشور، حمله به هواپیمای مسافربری و … استفاده می کنند. انواع تحریم های ظالمانه تنها بخشی از اقدامات ضد انسانی آمریکایی ها علیه ملت بزرگ ایران اسلامی است.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران در پایان گفت: لذا بررسی و افشای حقوق بشر آمریکایی در این هفته فرصت مناسبی برای خنثی سازی توطئه ها و توطئه های شوم دشمنان علیه ملت ایران به ویژه نسل جوان ماست. راست به آنها ماهیت واقعی آمریکای جهانخوار را توضیح می دهد

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید