آژانس جاده هموار غرب است/ اعتبار آژانس به دلیل ارتباط با رژیم صهیونیستی زیر سوال رفته است.


ساعت: 12:44
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۳
کد خبر: 1897175

نماینده مردم مشکین شهر در شورای اسلامی گفت: سازمان تسطیح راه ها غربی است و در شرایط فعلی از کارکرد حرفه ای خود منحرف شده و در دام سیاست یا سیاست زدگی افتاده است.

محمود عباس زاده مشکینی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وی با بیان اینکه ایران به دنبال بزرگ کردن اسرائیل نیست، گفت: اسرائیل عددی نیست که بخواهیم بزرگ کنیم. اسرائیل کشوری کوچک و دور از خاک آمریکاست.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه اسرائیلی ها بدون اجازه و هماهنگی آمریکایی ها تصمیم نمی گیرند، تصریح کرد: به نظر من اسرائیلی ها به دلیل اینکه کشور مستقلی نیستند موضع مستقلی ندارند. و اصولا کشوری با موقعیتی مثل ما نیستند.به رفتار آنها پاسخ دهید. ما اصلا اسرائیل را نمی بینیم.

نماینده مردم مشکین شهر در شورای اسلامی گفت: سازمان راهداری غربی است و در شرایط فعلی از کارکرد حرفه ای خود منحرف شده و در دام سیاست یا سیاست زدگی افتاده است که شاید بزرگترین طنز تاریخ باشد. “

وی ادامه داد: دبیرکل آژانس خط بین اسرائیل است، اسرائیلی که عضو است. P. Not T و 200 کلاهک هسته ای دارد.

عباس زاده مشکینی با اشاره به اینکه این آژانس بیشتر کار خود را با اسرائیل هماهنگ می کند، خاطرنشان کرد: این لکه ننگی در تاریخ آژانس است که با اعتماد بازی می کند. دبیرکل باید حداقل در ظاهر از رژیم صهیونیستی فاصله بگیرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان گفت: رابطه آژانس با رژیم صهیونیستی اعتبار کلی آژانس را حداقل از منظر ملت ها زیر سوال برده است.

دیدگاهتان را بنویسید