آژه ای دستور تصویب طرح «اصلاح قانون مجازات تخریب کنندگان در نظام اقتصادی کشور» را صادر کرد.


ساعت: 14:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۰۷
کد خبر: 1900935

در جلسه امروز شورای عالی قضایی، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اجیعی به معاون حقوقی قوه قضاییه دستور داد تا روند تصویب طرح «اصلاح قانون مجازات تخریب کنندگان نظام اقتصادی کشور» را پیگیری کند. توسط شورای اسلامی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ معظم له پس از صدور حکم دو ساله در سال 1396 از مقام معظم رهبری در خصوص نحوه برخورد با پرونده های اخلالگران در نظام اقتصادی کشور، در سال 1398 به شرط قانونی شدن این امر تمدید کردند.

معاون قوه قضائیه روند تصویب «اصلاح قانون مجازات متخلفان در نظام اقتصادی کشور» را که مدت هاست در مجلس ابلاغ شده است با جدیت دنبال کند و به روال معمول بسنده نکند. مکاتبه در این زمینه

در دومین بخش از جلسه امروز شورای عالی قضایی، حجت الاسلام والمسلمین محسنی آجی به معاونت قضایی دستور داد تا روند تصویب طرح «اصلاح قانون مجازات تخریب کنندگان در نظام اقتصادی کشور» را پیگیری کند. توسط شورای اسلامی.

وی در این خصوص گفت: معظم له در سال 1396 پس از صدور حکم دو ساله از مقام معظم رهبری در خصوص نحوه برخورد با موارد اخلال در نظام اقتصادی کشور، در سال 1398 به شرط تمدید این امر قانون می شود.

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: معاونت قضایی باید روند تصویب «اصلاح قانون مجازات متخلفان در نظام اقتصادی کشور» را که مدت هاست در مجلس ابلاغ شده است، با جدیت پیگیری کند و باید به مکاتبات معمول راضی نباشید.

دیدگاهتان را بنویسید