آک کالا 20 ساله شاگرد اول کلاس ایثار شد

ساعت: 09:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۱۸
کد خبر: 1790749

حامد راکشانی، جوان 20 ساله مبتلا به مرگ مغزی که 5 سال روی تخت بیمارستان خوابیده بود، با رضایت والدینش چند بیمار دیگر به دنیا آورد تا حامد راکشانی در سن یک سالگی دانش آموز کلاس اولی شود. 20.

پایان زندگی یک جوان 20 ساله با اهدای اعضای بدنش به 12 بیمار، آغاز حرکتی لذت بخش بود، حامد رخشانی که بر اثر سکته درگذشت و چندین سال روی تخت بیمارستان خوابید. و اکنون با رضایت خانواده اعضای بدن به دستگاه گردش خون بیماران تبدیل می شود تا ایثار دوباره رنگ اخلاص به خود بگیرد.

اعضای این جوان پس از انجام مراحل تایید مرگ مغزی، قلب، کلیه، کبد، دو قرنیه و … اهدا شد. به بیماران نیازمند زندگی دیگر داده شدند تا به دیگری محبت کنند، جسد جوان 20 ساله جان باخت مغز در روستای پایین پیروش از توابع شهرستان آک کالا به خاک سپرده شد.

هر روز فارغ التحصیلان مدرسه ایثار که برای به دست آوردن نشریه ای تصاعدی از این اثر ماندگار باید مشق هایی را برای محبت و محبت خود به دیگران بخوانند.

انعکاس مهربانی را در گوشه و کنار پایتخت اقوام ایران می توان دید و شنید. شعار اهدای عضو در عمل به واقعیت تبدیل شده است. بگذار با ایثار و مهربانی ختم به خیر شود.

پدر و مادر حامد رخشانی ارزش کار معنوی را به اشتراک گذاشتند و با اهدای عضوی از خرگوش در زندگی خود موافقت کردند، اگرچه این گذشت و فداکاری نیاز به روحیه بزرگی داشت زیرا خانواده برگ زرین مهربانی را ترسیم کرد.

واقعاً؛ زندگی صحنه زیبای هنرمند ماست، هرکس آهنگ خود را از روی صحنه می خواند، صحنه مدام از هم جدا می شود، آهنگی که مردم برای به یاد آوردنش می گذارند، زندگی کوتاه است، چه خوب است که همیشه به یاد داشته باشی که نیکی کنی و پیش از آن هم باشد. دیر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید