آگاهی و فرهنگ سازی برای استفاده صحیح از فضای مجازی باید ارتقاء یابد


ساعت: 13:46
تاریخ انتشار: 24.08.1401
کد خبر: 1911103

سلیمانی بیان کرد: باید آگاهی و فرهنگ مردم را نسبت به استفاده صحیح از فضای مجازی بالا ببریم تا افراد این فضا کمتر دچار آسیب و مشکلات مالی و خانوادگی شوند و قطعا چنین مطالبی می تواند کمک موثری به جامعه باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیرحسین سلیمانی رئیس پلیس فتا استان فارس در گفت و گو با خبرنگار شیرازه با نگاهی تخصصی به برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج، استفاده از محصولات دیجیتال بسیج را در کاهش جرایم موثر دانست و گفت: تا پیش از این قطعاً جای چنین رویدادهایی در کشور خالی بود و اکنون که این رویداد ارزشمند و ارزشمند در سراسر کشور از جمله استان فارس برگزار می شود، با همت سازمان فضای مجازی، محلی برای حمایت وجود دارد. تولیدات بزرگ این افراد

وی با بیان اینکه باید شرایط به گونه ای فراهم شود که افراد مستعد در عرصه تولید محتوا بتوانند فعالیت خود را در این زمینه گسترش دهند و افزود: فضای مجازی یکی از موضوعات مورد تاکید مقام معظم رهبری است و ایشان بارها تاکید کرده اند که اگر مسئولیت مدیریت در این حوزه فعال بودند، این نکته اهمیت فضای مجازی را نشان می دهد.

سلیمانی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانشجویان تاکید کردند; «حرکت به سمت تبیین و ترویج افکار صحیح در فضای مجازی و استفاده از ظرفیت سربازان سایبری انقلاب اسلامی» که البته خواسته نظام است.

رئیس پلیس فتای فارس با تاکید بر اینکه آنچه به دنبال آن هستیم افزایش سواد رسانه ای است تصریح کرد: برای استفاده صحیح از فضای مجازی باید آگاهی و فرهنگ مردم را افزایش دهیم تا مردم در این فضا کمتر دچار آسیب، مشکلات و مشکلات مالی شوند. و تبدیل به یک خانواده شود و چنین مطالبی می تواند کمک موثری به جامعه باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: همچنین در صورت ساخت بازی های بومی و سوق دادن کودکان به سمت فرهنگ بومی می توان از بسیاری از آسیب های جسمی و روحی مخربی که در عرصه جرم و جنایت با آن مواجه هستیم جلوگیری کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید