آموزش مدیریت صحیح و استفاده از فضای مجازی از اهداف برگزاری این رویداد می باشد


ساعت: 17:15
تاریخ انتشار: 26.08.1401
کد خبر: 1911729

فرمانده سپاه قم با اشاره به اینکه در صورت استفاده صحیح و مدیریت صحیح از فضای مجازی، گفت: آموزش مدیریت و استفاده صحیح از فضای مجازی از اهداف برگزاری این مراسم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار محمدرضا موحد در حاشیه افتتاحیه چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج قم در گفتگو با خبرنگار فردا پدرخوانده وی گفت: امروز شاهد راه اندازی چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج بودیم که با استقبال نوجوانان و برادران و خواهران جوان مواجه شد.
وی ادامه داد: در این رویداد بیش از 47 تیم که بیش از 300 نفر هستند حضور دارند و به مدت 48 ساعت با یکدیگر به رقابت می پردازند که در باغ موزه دفاع مقدس استان برگزار می شود.
فرمانده سپاه قم با اشاره به اهدای جوایز به برترین های این رویداد در سه محور اظهار داشت: چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال استان قم به صورت حضوری در سه بخش بازی سازی (ویژه موبایل)، انیمیشن و اپلیکیشن برگزار می شود. .
وی افزود: اگر از فضای مجازی به درستی استفاده شود و به درستی مدیریت شود، فرصت است اما اگر از این فضا به درستی استفاده نشود، به ویژه برای نسل جدید تهدید است.
سردار موحد خاطرنشان کرد: این رویداد به منظور شناسایی استعدادهای جوانان ما در این زمینه ها و در نهایت مهار آنها برای تولیدات بزرگ برگزار می شود.
وی تصریح کرد: می توانیم از فضای مجازی برای ترویج اسلام ناب محمدی و مسائل فرهنگی و اجتماعی استفاده کنیم.
فرمانده نیروی زمینی قم تاکید کرد: امروزه بسیاری از کسب و کارها در محیط مجازی و بستر دیجیتال قرار دارند، بنابراین یکی از اهداف هدایت این افراد با مشاوره صحیح و ادامه فعالیت مثبت آنها در این زمینه ها است. بگذارید برای خودشان شغل ایجاد کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید