آیا احمدی نژاد از مجلس تشخیص حذف می شود؟

آیا احمدی نژاد از مجلس تشخیص حذف می شود؟

روز جدید : نماینده تبریز در مجلس به موضوعات مربوط به برکناری احمدی نژاد از برجام به نحو مقتضی پاسخ می دهد.

نماینده مردم تبریز در مجلس در پاسخ به اظهارات مبنی بر حذف محمود احمدی نژاد از برجام به نحو مقتضی گفت: رهبری باید مشخص کند چه کسانی در شورا خواهند بود. افرادی که چنین اظهارنظرهایی می کنند بی فایده هستند و باید مشخص کنند که از کجا الهام می گیرند و به این اطلاعات دسترسی دارند.”

احمد علیرضا بیعی در پاسخ به اظهارات عبدالرضا داوری مشاور سابق احمدی نژاد و محسن کوهکن نماینده مجلس در خصوص برکناری احتمالی محمود احمدی نژاد از مجلس تشخیص گفت: اظهارات مختلفی در این زمینه مطرح شده است. چند ماه پیش آقای الله کرم تاریخ اسفند را تعیین کردند. اینها اظهارات دقیقی نیست، اما نشان می دهد که عده ای در صدد تحقق آن هستند. باید دید که چرا آنها علاقه مند به حذف آنها هستند. چه احساس خطر و چه سودی برایشان دارد که منتظر پایان دوره آقای احمدی نژاد در مجمع تشخیص باشند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا برخی از مردم درباره برکناری احمدی نژاد صحبت می کنند، گفت: در نهایت برخلاف انتظار برخی که فکر می کردند آقای احمدی نژاد مواضع و دیدگاهی در مورد مسائل انتخاباتی خواهد داشت، گفت: آنها مشتاقانه و دلسوزانه این روند را رصد می کنند. امور کشور؛ بنابراین آنچه این افراد تصور می کردند محقق نشد. طبیعتاً از سوی دیگر تلاش می کنند شرایط جدیدی برای آقای احمدی نژاد ایجاد کنند. آنها با اقدامات خود به ویژه در بحث های بین المللی و شرکت در مجامع علمی نشان داده اند که با قوت و قوت به فعالیت های علمی و بین المللی خود ادامه می دهند و مشکلات مردم را از نزدیک رصد می کنند و در ابعاد مختلف درباره آن اظهار نظر می کنند. . »

این نماینده مجلس در پاسخ به این سوال که آیا مسئولان و مسئولان مربوطه درباره حذف وی از مجلس صحبت کرده اند، گفت: خیر، رهبری باید تصمیم بگیرد که چه کسی نماینده مجلس شود. افرادی که چنین اظهارنظرهایی می کنند بی فایده هستند و باید مشخص کنند که از کجا الهام می گیرند و به این اطلاعات دسترسی دارند.”

انتظار داریم مجمع نظر بدهد که این افراد در این مورد کاری انجام نمی دهند و نظر نظر رهبری است.

دیدگاهتان را بنویسید