آیا امکان ازدواج وجود دارد؟ شایعه برکناری وزیر اقتصاد

آیا امکان ازدواج وجود دارد؟  شایعه برکناری وزیر اقتصاد

روز جدید : قطعاً قدرت بردگی به دیگرانی نمی رسد که یا فرمانده هستند یا خود را فرمانده می بینند. بر همین اساس شایعه جدایی هندوزی دوباره بالا گرفته و به نظر می رسد ابراهیم رئیسی شخصاً دوست ندارد او را ترک کند.

وضعیت بورس و بحث توزیع بنزین، حذف ارز ترجیحی و صدور یارانه و …. در مجموع، این فشار روزافزونی بر وزیر اقتصاد وارد کرده است. بالاخره این دولت هیچ کمبودی در مسئولیت های اقتصادی ندارد و طبیعی است که همدیگر را مقصر بدانند و در این آشفته بازار همدیگر را قربانی کنند.

بحث های تیم اقتصادی اخیر به میزان قابل توجهی بالا گرفته است و قطعاً قدرت خانواده به دیگرانی که یا فرمانده هستند یا خود را فرمانده می دانند، نمی رسد. بر همین اساس شایعه جدایی هندوزی دوباره بالا گرفته و به نظر می رسد ابراهیم رئیسی شخصاً دوست ندارد او را ترک کند.

اما آنچه باید بدانید این است که هندوزی تصمیمی برای استعفا ندارد و خروج او تنها از طریق اخراج امکان پذیر است. تصمیمی که بعید است تا پایان سال توسط رئیس گرفته شود.

بیهوده نیست که بدانیم هندوزی این روزها را پیش از حضور در دولت پیش بینی می کند و در یک جلسه خصوصی گفته است که می داند با این تصمیم او (مجلس) اینجا خواهد ماند و (دولت) از آنجا اخراج خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید