آیا این یک داور مستقل بحث برانگیز است؟

آیا این یک داور مستقل بحث برانگیز است؟

علی خسرو می گوید علی پروین فکر می کرد استقلالی است! او خاطرات جالبی از گذشته بازگو می کند که در خلاصه ای از زندگی حرفه ای اش خوانده اید.

* در بازی معروف سپاهان و پرسپولیس که گفته می شود بزرگترین اشتباه داوران را مرتکب شد، افشین پیروانی با دست وارد دروازه شد. آقای سوهندان که الان رئیس هیئت منصفه هستند به من گفتند که گل درست است. من هم گفتم گل درست است. عصر اومدم خونه دیدم اشتباه کردیم.

* در دیدار پرسپولیس و برگ شیراز کاویانپور یک پنالتی زد که من با او اشتباه کردم. برگ با همان پنالتی می توانست در لیگ برتر بماند. شبی که رفتم خانه پسرم مادربزرگ گفت اشتباه می کنی. بعد دیدم بله اشتباه کردم. امشب تو پارک بودم و تا صبح گریه کردم. خانواده ام فکر می کردند من خودکشی کرده ام.

* بازیکنانی بودند که به آنها کارت ندادم. مثلاً بابا پیروز گوربانی رئیس شورای محلی بود. من از او می ترسیدم و به همین دلیل به پسرش کارت ندادم!

* یک هفته در ترکمنستان مهمان خانه مهدی هاشمی بودم. هر شب مرا به شام ​​می برد. وقتی به بازی یک دقیقه ای برگشت، او را اخراج کرد. آقای خسروی گفت …. من چی گفتم؟ آیا تمام هزینه های انجام شده توسط شما ممنوع است؟

* علی پروین همیشه فکر می کرد من استقلالی هستم تا اینکه فهمید سه برادرم پرسپولیسی هستند. وقتی محاکمه شدم معلوم نبود مستقل هستم یا پارسی.

* در دربی سال 79 که هاشمی نسب گل زد و غش کرد، به پورحیدری گفتم اگر بازی نکرد بازی را شروع کند. بعد به پروین گفتند خسرو گفته اگر هاشمی نسب زمین بخورد به او کارت می دهیم و اخراج می شود. به همین دلیل باید آن را تعویض کنید. پروین را دیدم و تعریف کردم که بابا اینطوری نیست. آیا من مدیر تیمم هستم؟ گفتم جدی نگیر

* روز دربی 79 که تصادف شد، صبح آشغال خوردم!

دیدگاهتان را بنویسید