آیا ساپینتو به قولش عمل کرد؟ | روز جدید

آیا ساپینتو به قولش عمل کرد؟  |  روز جدید

تیم فوتبال استقلال امروز در مرحله نیمه نهایی جام حذفی موفق شد نساجی را با نتیجه 4 بر صفر شکست دهد و راهی فینال این رقابت ها شود.

ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال پس از آن بازی در نشست خبری حاضر شد و گفت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم. موقعیت های گلزنی زیادی ایجاد کردیم و می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. نتیجه عادلانه بود.

سرمربی استقلال با اشاره به مشکلات مالی این تیم تاکید کرد: امروز از کریمی قول گرفتیم تا یکی دو روز دیگر پول بازیکنان و اعضای تیم پرداخت شود. بازیکنی داشتم که شب ها نمی توانست بخوابد. کادر پزشکی وضعیت خوبی ندارند. باور کردنی نیست که یک باشگاه دولتی نتواند از دو باشگاه بزرگ حمایت لازم را داشته باشد. من نمی فهمم و نمی توانم آن را از ذهنم بیرون کنم. فقط با روحیه خانوادگی می توانیم چنین فصل فوق العاده ای داشته باشیم. این دومین فینال فصل ماست. امیدوارم برنده باشیم اما تا اینجای کار ما با این شرایط عالی عمل می کنیم. من به تیمم افتخار می کنم. از دولت و کارکنان استقلال می خواهم مشکلات را حل کنند تا بتوانیم با همین شرایط به کار خود ادامه دهیم.

سرمربی استقلال همچنین از حمایت هواداران این تیم در این دیدار و نمایش طرح موزاییکی نامش تشکر کرد و گفت: بازیکنان من لیاقت این را دارند و کار اصلی را انجام می دهند.

ساپینتو درباره احتمال ادامه کارش در استقلال بعد از فینال جام حذفی تاکید کرد: در شرایطی نیستم که درباره آینده صحبت کنم. مدیر عامل تصمیم گیرنده است. کریمی مدت هاست که می داند برای آینده چه باید بکنیم. ما فقط در مورد پول صحبت نمی کنیم. من باید این تعهد را احساس کنم زیرا در این باشگاه فقط قول می دهند و هیچ کس انجام نمی دهد. ما از حرف خسته شده ایم و نیاز به عمل داریم.

وی افزود: بازیکنان صحبت نمی کنند اما کار خود را انجام می دهند. گفتن آسان و انجام آن سخت است. ما از وعده ها خسته شده ایم. باید منتظر این چند روز باشیم و امیدوار باشیم کریمی به قولش عمل کند.

سرمربی استقلال در واکنش به صحبت های کریمی مبنی بر اینکه ساپینتو را حفظ می کنیم، یادآور شد: باید دید!

ساپینتو در خصوص اینکه کریمی گفته مدیر برنامه هایش دو روز دیگر برای تمدید قرارداد به تهران می آید، گفت: درباره مدیر برنامه هایم صحبت نمی کنم. منتظر مطالب کلی هستیم شاید امشب یا فردا صحبت کنم چون این دو روز روی بازی تمرکز کرده ام.

وی در خصوص وضعیت کوین یاماگا گفت: باید منتظر کوین باشیم. او فردا برمی گردد. در صورت امکان از آن استفاده خواهیم کرد. احساس خوبی داریم و باید ببینیم چه اتفاقی می افتد.

سرمربی استقلال درباره احتمال تعطیلی تمرین به دلیل مشکلات الی گفت: امیدوارم این اتفاق نیفتد اما هر چیزی ممکن است. بازیکنان تمرین را متوقف نمی کنند. هیچ کس به خط پایان نمی رسد. به همه هدایت می شود که همه چیز را برای استقلال رها کنند. ما هرگز تسلیم نمی شویم.

ساپینتو درباره اینکه آیا دوست دارد در فینال مقابل پرسپولیس بازی کند یا به عنوان هوادار، تاکید کرد: باید تا بازی فردا صبر کنیم. نمی دانم با کدام تیم بازی می کنیم. البته پرسپولیس بهتر بود اما در فوتبال هر چیزی ممکن است.

خبرنگاری به ساپینتو یادآوری کرد که در ابتدای فصل قول داده بود با این تیم چهار جام به ارمغان بیاورد اما حتی در صورت قهرمانی در جام حذفی تنها دو جام با این تیم خواهد داشت. سرمربی پرتغالی در پاسخ به این گفت وگو خاطرنشان کرد: برای کسب چهار جام گفتم تلاش می کنم. بعداً یکی به من گفت که نمی‌توانیم در آسیا بازی کنیم و این‌طور یک جام را از دست دادیم.

ساپینتو ادامه داد: حالا در مورد دو جام صحبت می کنیم. تقصیر من نیست. همه کارشناسان می گویند 10 امتیاز لیگ را تیم ما گرفته است. من می گویم 12 امتیاز. آنها نگذاشتند ما قهرمان لیگ شویم. اکنون در فینال حذفی هستیم. به قولی که دادم عمل کردم یعنی. بازی تهاجمی و زیبا اما من تنهام من نمی توانم با همه به جنگ بروم و به تنهایی وارد جنگ شوم. من به بازیکنانم افتخار می کنم. وقتی این را گفتم نمی دانستم در یک فصل سه مدیرعامل خواهیم داشت، نمی دانستم مشکل سخت افزاری و مالی داریم. اگر می دانستم این مشکلات را داریم، هیچ قولی نمی دادم!

سرمربی استقلال در پایان در پاسخ به این سوال که آیا ترجیح می دهد داور دربی خارجی باشد یا داخلی؟ گفت: من قاضی درجه یک و با کیفیت را ترجیح می دهم. قاضی جدی و منصف باتجربه و واجد شرایط قضاوت فینال باشید و بتوانید مدیریت کنید. اگر ببازیم چون حریف بهتر است، مشکلی نیست. من به همه تیم ها احترام می گذارم، اما نظر خودم را داشتم و به کسی بی احترامی نکردم. امیدوارم سه تیم بزرگ (از جمله داور) در فینال داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید