فرهاد مجیدی به قولش عمل کرد

فرهاد مجیدی به قولش عمل کرد

اولین گفتگوی جدی فرهاد با خبرنگاران به عنوان سرمربی استقلال به هفته آخر لیگ هجدهم برمی گردد. جایی که مجیدی پس از شکست سپیدرود، سخنانی را ایراد کرد که اگرچه همزمان نتوانست آن را انجام دهد، اما سه سال بعد نشان داد که اغراق نکرده است: «من نمی خواهم با اعتماد به نفسم بازی کنم. من این باشگاه را آجر به آجر می شناسم چون بچه این باشگاه هستم. نکته غم انگیز این است که شخصیتی که استقلال در دهه های اخیر داشته از بین رفته است. من خیلی قاطعانه به هواداران می‌گویم که این قهرمان را به هواداران و باشگاه باز می‌گردانم.»

پس از 3 سال فراز و نشیب سرانجام این اتفاق در پایان فصل جاری رخ داد و با شکستن انواع رکوردها، سرانجام این قهرمان در فصل بیست و یکم به استقلال بازگشت. جایگزینی فرهاد برای استراماچونی آنقدر کوتاه و پر حاشیه بود که نایب قهرمان جام حذفی پس از شکست رقیب سنتی و کسب مقام دوم لیگ برتر، دستاورد خاصی به حساب نمی آمد. اما مجیدی در ثبات فکری فصل گذشته، اگرچه مانند دوره قبل تحت فشار مدیریت بود، در یکی از تاریخی ترین کنفرانس های مطبوعاتی خود، به لطف هواداران قدرتمندش، در اظهاراتی شگفت انگیز خطاب به کسانی که فکر می کرد خرابکاری می کنند، گفت: از اینها ضرر نخواهم کرد!”

البته با وجود اینکه مخاطبان مجیدی مشخصاً معاون وقت وزیر ورزش بود، اما در فضای حمایتی صحبت های او خطاب به پرسپولیسی ها تعبیر شد و اتفاقاً بعد از آن استقلال در هیچ دربی دیگری مغلوب پرسپولیس نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید