فرهاد مجیدی وارد عمل شد؛ من آن استقلال را می خواهم!

فرهاد مجیدی وارد عمل شد؛  من آن استقلال را می خواهم!

امیرحسین حسین زاده تنها بازیکنی بود که پس از پایان لیگ بیست و یکم و قهرمانی با استقلال از لیگ برتر ایران به فوتبال اروپا منتقل شد و پس از توافق حسین زاده با مدیران باشگاه شارلوا راهی لیگ ژوپیتر بلژیک شد. برای تجربه لژیونر در سن 22 سالگی. به مقام قهرمانی رسید حسین زاده کار خود را در لیگ بلژیک با 6 هفته تاخیر به دلیل پرداخت نشدن مبلغ رضایت نامه از سوی باشگاه استقلال بلژیک آغاز کرد.

حسین زاده پس از حضور در فوتبال بلژیک در 3 دیدار از 15 دیدار در لیست تیم قرار نگرفت و در ترکیب اصلی شارلوا تنها در 5 بازی به میدان رفت. مسلما او 6 بازی به عنوان بازیکن تعویضی برای تیم بلژیکی داشته و یک بازی هم نیمکت نشین بوده و تلاش های وینگر سابق استقلال در لیگ ژوپیتر بلژیک یک گل و یک پاس گل به همراه داشته است که عملکرد رضایت بخشی نیست.

شما به دنبال وام جدایی در زمستان هستید

وینگر سابق استقلال در فصل گذشته یکی از مهره های کلیدی آبی پوشان قهرمان پایتخت بود و در راه صعود به جام قهرمانان 8 گل تعیین کننده برای آبی ها به ثمر رساند اما پس از انتقال به قهرمانی بلژیک نتوانست به روزهای خوب خود ادامه دهد. افت غیرمنتظره ای داشت و با وجود اینکه پو در دوران حضورش در استقلال به تیم ملی هم راه یافت اما نتوانست در لیست سفر ایران برای جام جهانی 2022 قطر قرار بگیرد و به عنوان یکی از پدیده های جامانده از جهان لقب گرفت. جام.

امیرحسین حسین زاده که با علی کولی زاده در تیم شارلوا بازی می کند و فرانک دفایس معمولاً 2 بازیکن ایرانی را در تیمش می چرخاند به دنبال استراحت از بازیکنان شارلوا برای کسب فرصت های بازی بیشتر است و می خواهد به صورت قرضی از تیم جدا شود اما می تواند فرصت های بیشتری برای بازی پیدا کند. در یک تیم دیگر تا پایان فصل.

محتمل ترین گزینه؛ ما دوباره با مجیدی همکاری می کنیم

فرهاد مجیدی سرمربی سابق استقلال در فصل گذشته اعتقاد خاصی به سبک بازی امیرحسین حسین زاده داشت و در واقع با حمایت ها و تشویق های مجیدی حسین زاده توانست در استقلال شکوفا شود و نقشی کلیدی در این بازی داشته باشد. قهرمانی آبی ها و همچنین می تواند به فوتبال اروپا برود.در 22 سالگی به عنوان یک لژیونر نام خود را بر سر زبان ها انداخت.

سرمربی سابق استقلال که این روزها در الاتحاد کلبا حضور دارد، به دنبال تقویت تیمش در بازار زمستانی است و همچنین به فکر جذب بازیکنان ایرانی است که مهمترین گزینه مورد نظر فرهاد مجیدی امیرحسین حسین زاده و مجیدی است. از مدیران باشگاه اماراتی خواسته اند تا شرایط وینگر سابق را بهبود بخشند، استقلال را بررسی کنید و در صورت امکان به صورت قرضی حسین زاده را برای بازی برای اتحاد کلبا در نیم فصل دوم لیگ ADNOC (لیگ برتر امارات) به خدمت بگیرید.

فرهاد مجیدی و امیرحسین حسین زاده فصل گذشته همکاری موفقی داشتند و به نظر می رسد حسین زاده پس از گذراندن یک نیم فصل ناموفق در لیگ برتر بلژیک، این فرصت را پیدا کرده تا دوباره زیر نظر مجیدی شکوفا شود و به روزهای خوب خود بازگردد. البته در صورت توافقات لازم بین مدیران دو باشگاه شارلوای بلژیک و اتحاد کلبای امارات، همکاری احتمالی طرفین نهایی خواهد شد، اما تمایل ویژه فرهاد مجیدی و امیرحسین حسین زاده برای همکاری مجدد ممکن است. در این راستا نقش تسهیل کننده ای ایفا می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید