آیا شورای شهر کرمانشاه صدای مردم را خواهد شنید؟

ساعت: 12:56
تاریخ انتشار: 1400/08/24
کد خبر: 1784403

اینکه شورای جدید شهر کرمانشاه هنوز شهردار کرمانشاه را انتخاب نکرده است موضوع مهمی است که باید در آینده مورد بحث و بررسی قرار گیرد اما اکنون که انتخاب شهردار امری اجتناب ناپذیر به نظر می رسد اعضای شورای شهر باید به شهردار رای دهند. مردم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصادنیوز، انتخاب شهردار کرمانشاه مدت هاست که بحث بزرگی است! اینکه شورای جدید شهر کرمانشاه هنوز شهردار کرمانشاه را انتخاب نکرده است موضوع مهمی است که در آینده باید مورد بحث قرار گیرد اما اکنون که انتخاب شهردار اجتناب ناپذیر به نظر می رسد اعضای شورای شهر باید به شهردار رای دهند.مردم.

انتخابات گذشته نشان داد که مردم به تفکر دولت قبل «نه» گفتند و با انتخاب یک دولت انقلابی اعلام کردند که می‌خواهند حاکمیت کشور را به مردمی با این تفکر بسپارند.

بر این اساس با توجه به اینکه شهرداری ها نیز به عنوان یک نهاد مهم در زندگی مردم شناخته شده اند، وجود مدیرانی نزدیک به اراده مردم ضروری است. بدون شک با توجه به قطعی بودن نظر مردم نسبت به مدیران انتخابات گذشته، لازم است شورای شهر کرمانشاه شهرداری را انتخاب کند که به دولت قبل (دولت روحانی) و حامیان سیاسی و متفکران انقلابی آن نزدیک نباشد. از آنچه مردم در انتخابات انجام دادند. اخیراً اعلام شده است.

باید دید شورای شهر کرمانشاه به این آزمون مهم افتخار خواهد کرد یا خیر!

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید