آیا Conceiç ط o طارمی را عصبانی کرد؟

آیا Conceiç ط o طارمی را عصبانی کرد؟

سرجیو کونسیس ددکتر پس از شکست 3-0 تیمش مقابل اتلتیکو مادرید شب گذشته (سه شنبه) در آخرین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که منجر به حذف آنها از رقابت ها و صعود به اروپا شد، گفت. لیگ. گروه لازم به ذکر است که تا دقیقه 90 بازی کردیم تا به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنیم، در گروهی که هم تیمی هایمان جایگاه های بیشتری در مجموعه جوایز خود داشتند و کاندیدای اصلی صعود از این گروه بودند. تا اخراج وندل (در دقیقه 70) خوب بودیم و موقعیت هایی را برای دروازه اتلتیکو ایجاد کردیم اما اخراج او روی روند تیم ما تأثیر گذاشت.

وی افزود: کارایی کافی نداشتیم و موقعیت های خوب زیادی را از دست دادیم. می خواستیم بازی را با پیروزی به پایان برسانیم، در 30 دقیقه اول خوب بازی کردیم اما وندل به حرکت کودکانه ادامه داد و اخراج شد. وقتی یک بازیکن کمتر داشته باشی، بازی مقابل چنین حریفی سخت می شود. در این مسابقه همه چیزهایی که برای پیروزی نیاز داشتیم داشتیم.

سرمربی پورتو صحبت های خود را اینگونه پایان داد: ما در این دیدار کاری کردیم و کاری نکردیم. چند بازیکن در تیم خود داشتیم که تجربه بازی در لیگ قهرمانان را داشتند و این در این دیدار هم دیده شد.

دیدگاهتان را بنویسید