ابزار همدلی مجلس خبرگان با بازماندگان عملیات تروریستی قندوز

زمان: 20:26
منتشر شده در: 1400/07/19
کد خبر: 1775358

اعضای شورای خبرگان رهبری در بیانیه ای به بازماندگان عملیات تروریستی قندوز تسلیت گفتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه ای حمله تروریستی به مسجدی در ولایت قندوز را محکوم کرد و خواستار امنیت همه جانبه برای همه شهروندان افغان شد.

در بیانیه مجلس خبرگان رهبری آمده است: “حمله انتحاری به نماز جمعه شیعیان در مسجد سید آباد در استان قندوز افغانستان که منجر به شهادت و زخمی شدن بسیاری از مظلومین و بی خانمان نمازگزاران افغان شد.” ایالات متحده و رژیم کاذب اسرائیل در منطقه وجود دارد و قلب مسلمانان و مردم آزاده در سراسر جهان را جریحه دار می کند.

این بیانیه می افزاید: “در واقع ، با توجه به متن واضح قرآن کریم ، که می گوید:” هر کس م belمنی را عمداً بکشد ، مجازات او (آتش) جهنم است “، و” هر کس انسانی را در روی زمین بدون کشتن بکشد قتل یا فساد چنین است. مثل این است که او همه انسان ها را کشت ». این تروریست های متکبر و آدم خوار معتقدند که به کدام دین و در کدام اسلام معتقدند که بی رحمانه خون بی گناهان را ریخته و خود را منحرف و نزدیک به خدا می دانند.

این بیانیه می افزاید: بدون شک با تقویت وحدت و همبستگی مردم افغانستان و وحدت کشورهای اسلامی زمینه چنین جنایاتی که با هیچ منطق انسانی ناسازگار است خشک می شود.

در آن بیانیه ، مجمع کارشناسان رهبری با تسلیت به بازماندگان زخمی و داغدیده شهدای این عملیات تروریستی ، این جنایت هولناک را محکوم کرده و از مقامات افغان خواسته است تا امنیت کامل همه شهروندان افغان را تأمین کنند ؛ صرف نظر از قومیت و مذهب ، سخت کار کنید. همچنین از جامعه بین المللی خواسته می شود از حمایت گروه های تروریستی در افغانستان به شدت حمایت کند تا شاهد چنین فجایع دردناکی در این دولت مظلوم اسلامی نباشیم.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید