ابلاغیه ساخت واکسن سویه Omicron توسط شرکت داروسازی برکت

ابلاغیه ساخت واکسن سویه Omicron توسط شرکت داروسازی برکت

روز جدید : رئیس جمهور بر لزوم تداوم توجه مردم به رعایت دستورالعمل های بهداشتی تاکید کرد و از اعضای ستاد ملی تاج و تخت خواست تلاش کنند مردم را برای تزریق نوبت سوم واکسن ترغیب کنند.

سیدابراهیم رئیسی پیش از ظهر شنبه در جلسه ستاد ملی ولیعهد با ابراز خرسندی از گزارش کاهش شیوع و قربانیان موج ششم شیوع تاج و تخت گفت: البته این موضوع نباید باعث تضعیف اپلیکیشن شود. از اصول بهداشتی.”

رئیس جمهور از همه آحاد مردم، اصناف و کارکنان خواست به رعایت دقیق و کامل رویه های بهداشتی و بیش از همه از برگزاری و حضور در جلسات خودداری کنند و افزود: دستگاه های مسئول باید بر اجرای پروتکل های بهداشتی نظارت جدی و موثر داشته باشند.

وی در ادامه به برخی از مناطق پرخطر برای شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: یکی از خطرناک ترین مناطق برای شیوع کرونا، حمل و نقل عمومی است و از این رو مسئولان مربوطه تلاش می کنند تا پروتکل ها از جمله در خطوط هوایی را به شدت اعمال کنند و به قوانین و مقررات احترام بگذارند. سقف 60 سقف “درصد در پرواز.

رئیسی با اشاره به گزارش ارائه شده در جلسه در خصوص کیفیت بازدارندگی جرایم عدم رعایت مقررات بهداشتی، گفت: این جریمه ها نیازمند بازنگری برای افزایش بازدارندگی و توجه به دستورالعمل های بهداشتی عروق کرونر است.

رئیس جمهور در بخشی دیگر از سخنان خود با تاکید بر اهمیت تحقیق در مورد اثرات و اثرات اجتماعی و روانی تاج خاطرنشان کرد: مطالعه اثرات تاج تاج برای افراد در ابعاد فردی و اجتماعی بسیار حائز اهمیت است و از عملکرد و تصمیم گیری بهتر ما در زمینه حمایت می کند. در آینده باید به این موضوع توجه زیادی شود و از نتایج تحقیقات و تجربیات دیگران به نحو احسن استفاده شود.

رئیسی با اشاره به گزارش ارائه شده از طب سنتی در این نشست، مخالفت خردمندانه با این موضوع در محافل علمی و دانشگاهی را مصداق تعارض آراء و بی طرفی دانست و از دانشگاه های علوم پزشکی و وزارت بهداشت خواست فضا را برای این موضوع فراهم کنند. متخصصان این حوزه می توانند نظرات خود را با اساتید و صاحب نظران پزشکی در میان بگذارند و مردم از نتایج این بحث ها بهره مند شوند.

در جلسه امروز ستاد ملی تاج و تخت اعلام شد که محققان مجتمع دارویی برکت موفق به تولید واکسن جدیدی شده‌اند که ظاهرا می‌تواند سطح بالایی از مهار موفقیت‌آمیز در برابر سویه omicron داشته باشد.
در این جلسه مقرر شد الزامات و محدودیت های تاج با توجه به تعریف جهانی رنگ های مختلف تاج مطابق با شرایط فعلی برای توزیع تاج در کشور بازتعریف شود.

دیدگاهتان را بنویسید