واکسن ، نابودی دشمن برای تضعیف توانمندی های ایران / “برکت” کم پیچیده ترین واکسن

زمان: 09:14
منتشر شده در: 1400/07/23
کد خبر: 1776225

واکسیناسیون تنها راه برای شکست اپیدمی کرون است.

واکسیناسیون یک توطئه دشمن برای مقابله با تاجگذاری است و آنها سعی دارند توانایی های دانشمندان ایرانی را تضعیف کنند ، در حالی که تنها راه مقابله با تاج گذاری واکسیناسیون است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نزدیک به دو سال است که ویروس نامرئی همه زندگی و معادلات را مختل کرده و جان بسیاری را گرفته و میلیون ها نفر را در سراسر جهان آلوده کرده است. او کوچک و بزرگ ندارد ، فقط تیر خود را به سمت سلامتی و زندگی مردم نشانه می رود.

با شیوع ویروس کرونا ، روحیه جهادی و ایثارگری که در هشت سال دفاع مقدس وجود داشت ، در بین ملت ایران از ارتش و سپاه گرفته تا گروه های جهادی و موسسات خیریه و حتی شهروندانی که هریک با ویروس کرونا مبارزه کردند ، دوباره ظاهر شد. آنها می توانند از آن استفاده کنند و برای کمک به مردم بشتابند.

به زودی صحنه های همدلی و کمک وفادارانه و دستگیری نیازمندان در ایران نمایان شد. پروژه ای با تزئینات غنی به نام سردار دلها در کشور راه اندازی شده است که باعث کاهش بیماری ها و مرگ و میر کرونر قلب شده است.

ایران روی سکوی افتخار

از روزهای اول ، دانشمندان ایرانی تلاش زیادی کردند تا واکسن آستین را بسازند ، کشوری که توانست با تکیه بر قدرت و موفقیت درونی واکسن تاج ، در همه زمینه ها بر سکوی اقتدار و موفقیت بایستد و ماه ها بعد ، اگرچه همه تحریم ها شدید بود ، اما خبر تولید واکسن ایرانی شنیده شد و توسط دانشمندان به دست آمد.

قبل از معرفی واکسن ایرانی ، سایر کشورها از عرضه واکسن به ایران خودداری می کردند یا واکسن تاج به صورت قطره وارد می شد ، اما وقتی دیدند که ایران توانایی زیادی در تولید واکسن دارد ، واردات واکسن افزایش یافت.

083d8cc9 59f1 47db af46 7b8bacb111cc خبر خاکستری

متأسفانه در دولت قبل ، سلامت مردم با FATF در ارتباط بود و این تا آنجا بود که گاهی اوقات 400 نفر از هموطنان ما شبانه روز بر اثر این بیماری جان خود را از دست می دادند ، که این امر اراده و تلاش برای واردات جدی واکسن و مبارزه با تاج و تخت بود. به

با افتتاح دولت سیزدهم ، واردات واکسن تاج به حدی افزایش یافت که واکسیناسیون عمومی در اسرع وقت آغاز شد ، اما آنچه برخی را از دریافت واکسن تاج منع کرد ، تبلیغات شوم و دروغین دشمنان در رسانه ها بود. بیگانگان و فضای مجازی فراوان است.

پزشکان می گویند افرادی که از هر نوع واکسن تاج استفاده می کنند ، اگر تاج نیز دریافت کنند ، دچار آسیب ریه و احتمال بستری شدن و مرگ می شوند و بسیار کم است ، اما متأسفانه هر روز که می گذرد ، لوله رسانه ای دشمن منفجر می شود که تزریق واکسن پیامدهای زیادی دارد.

علاوه بر این ، واکسیناسیون علیه تولیدات داخلی نشان می دهد که دشمن در تلاش است تا توانایی دانشمندان ایرانی را در تولید واکسن برکت تضعیف کند ، در حالی که رهبر معظم انقلاب از واکسن برکت استفاده می کنند که نشان دهنده وابستگی به توانایی های جوانان و دانشمندان ایرانی است. روی ریل حرکت می کنند و آنها به تولید داخلی اطمینان دارند.

21 میلیون نفر دو دوز واکسن دریافت کردند

با تسریع روند تزریق واکسیناسیون در کشور ، برخی هنوز نمی دانند که با واکسیناسیون مشکل دارند یا با واکسن ایرانی ، در تنگنا و بلاتکلیفی هستند ، در حالی که امروزه اقدام منطقی تزریق تاج است. واکسن

پنجمین قله تاج نشان داد افرادی که در بیمارستان بستری یا فوت کرده اند واکسن تاج را دریافت نکرده اند و جوان بوده اند.

تا کنون 5،742،083 نفر در کشور به تاج مبتلا شده اند و تعداد کل مرگ و میرهای ناشی از این بیماری به 123،175 نفر رسیده است که در پنجمین اوج ، مرگ و میر روزانه به 700 نفر رسید.

در حال حاضر ، هفت شهر در کشور به رنگ قرمز ، 108 به رنگ نارنجی ، 248 به رنگ زرد و 85 به رنگ آبی است و عدم واکسیناسیون و رعایت پروتکل ها می تواند دوباره رنگ شهرها را تیره کند.
تا کنون 46 میلیون و 809 هزار و 100 نفر در کشور اولین دوز واکسن علیه تاج و 21 میلیون و 548 هزار و 207 نفر دو دوز واکسن دریافت کرده اند.

a41b0885 cede 42d1 af20 a28f0cb3eaad خبر خاکستری

16 میلیون دوز واکسن برکت تولید شده است

اما حسن جلیلی ، مدیر پروژه تولید واکسن برای مدیران فرمان امام ، در مورد آخرین اخبار در مورد تولید اولین واکسن کرونا در ایران گفت: “تولید واکسن برکت در حال انجام است که 16 میلیون دوز واکسن تولید کرده است. تا کنون به “

وی افزود: واکسن های تولید شده در اختیار وزارت بهداشت قرار می گیرد تا به مراکز واکسیناسیون ارائه شود و 9 میلیون دوز دیگر واکسن نیز مدت کوتاهی پس از فرآیند کنترل کیفیت تحویل داده می شود.

جلیلی گفت: واکسن برکت یکی از کم پیچیده ترین و م effectiveثرترین واکسن هایی است که تاکنون در ایران تزریق شده است.

خشم دشمن از توانایی ایران در ساخت واکسن

امیرعلی حیدر امیری ، تحلیلگر سیاسی ، به سفیرافلاک می گوید: “در زمان همه گیری تاج ، رژیم حاکم سعی کرد از واکسیناسیون ایران خودداری کند و این بار از عذرخواهی برای تحریم استفاده کردند ، اما با اقدامات مقام معظم رهبری ، واکسن در ایران “دستور کار دانشمندان طوری تنظیم شد که در همان زمان در مراکز تحقیقاتی ، با وجود خرابکاری دشمنان ، کار ایجاد واکسن کلیدی بود ، اما این کار انجام شد.

وی افزود: هنگامی که دشمن متوجه شد که تحریم های جمهوری اسلامی ایران به ضرر نظام سلطه است و تحریم ها در ایران به یک فرصت تبدیل شد ، همانطور که در سایر زمینه ها ، تحریم ها منجر به پیشرفت و جهش در تکیه بر قدرت داخلی و ظرفیت. “به منظور ایجاد تولید ، و این بار از این فرصت برای ساخت واکسن ایرانی استفاده شد ، قایقرانی را شروع کرد.

اجتناب از واکسن ها ، یک پروژه دشمن در بیماری عروق کرونر قلب

این تحلیلگر سیاسی گفت: دشمن سعی کرد از ساخت ایران جلوگیری کند و نتواند واکسن های داخلی را تولید کند و پاروی دشمن برای جلوگیری از این توانایی بسیار مشهود بود و وقتی دشمن تحریم ها را مشاهده کرد و از واردات واکسن جلوگیری کرد ، ممنوع شد. برای رسیدن به اهداف خود ، پروژه بعدی در جهت واکسیناسیون می تواند در دستور کار قرار گیرد.

امیری گفت: در این راستا دستور کار جنگ نرم به رسانه ها و اندیشکده ها ابلاغ شد و در این مدت شبکه های ماهواره ای ، رسانه ها و فضای مجازی که داشتند از طریق انتشار فیلم ، فیلم و مقاله و همچنین از طریق جذب کارشناسان جعلی

وی افزود: “علاوه بر این ، دشمنان دو برنامه را در دستور کار قرار دادند. یکی این است که واکسن برکت مورد تایید سازمان بهداشت جهانی نیست و خطرناک است. با تکیه بر احساسات مردم ، آنها به دنبال تبلیغات هستند (نه واکسیناسیون) در حالی که همان افراد آنها بلافاصله افراد خود را در برابر تاج واکسینه کردند و شرایط را برای ارائه خدمات واکسیناسیون تعیین کردند.

1b827527 8dd5 4eb2 96ed f15f4a3ebe42 خبر خاکستری

این تحلیلگر سیاسی خاطرنشان کرد: افراد آگاه در ایران باید بدانند که غرب را دوست ندارند ، بلکه بدنبال ایجاد مقاومت در برابر قوانین دولت هستند ، در حالی که موفقیت خیره کننده جمهوری اسلامی ایران و بسیج همه امکانات واکسیناسیون باعث دشمن شد “هیچ راهی جز گمراه کردن مردم در مورد واکسیناسیون وجود ندارد.

امیری گفت: در طول این سالها ثابت شده است که غرب حامی مردم و دلسوز ملت ها نیست و آنها از هر فرصتی برای ضربه زدن استفاده کرده اند و ما باید آگاهانه تلاش کنیم تا توطئه های سلطه را خنثی کنیم. سیستم.”

تزریق تاج و رعایت پروتکل های بهداشتی ، مانعی در برابر قله ششم

صالح آزادبخت ، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان ، به سفیرافلاک گفت: تفاوت چندانی بین واکسن ها وجود ندارد و مهمترین اثر واکسن ها در کاهش عفونت ، بستری شدن و مرگ و میر است.

وی افزود: در برخی موارد ، افرادی که واکسینه شده اند می توانند به ویروس کرونا مبتلا شوند ، اما مرگ و میر و بستری شدن در این افراد بسیار پایین است ، البته لازم به ذکر است افرادی که واکسن کامل را دریافت کرده اند ، دوز کامل واکسن را ظرف یک ماه دریافت می کنند. . “گذشته باش

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: متأسفانه در این بین برخی افراد تقلب کرده و واکسن تاج و اثرات آن را زیر سال برده اند ، اما در حال حاضر سلاحی غیر از واکسن تاج وجود ندارد.

آزادباخ گفت: زنجیره انتقال تاج زمانی قطع می شود که 70 درصد مردم دو دوز واکسن تاج دریافت کنند و با وجود شایعات و تبلیغات لازم است افراد واکسن را دریافت کنند.

وی گفت: برای پیشگیری از ششمین اوج بیماری عروق کرونر قلب ، باید تزریق بیماری کرونر قلب را رعایت کرد و پروتکل های بهداشتی را رعایت کرد ، زیرا جهش یافته این ویروس ، به نام لامبدا ، بسیار خطرناک تر از انواع دیگر است.

30828e16 3830 414a 9543 44baaf560a69 خبر خاکستری

86 درصد از مردم لرستان واکسن دریافت کرده اند

مریم کوشکی ، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان ، به سفیرافلاک می گوید: «تاکنون ، یک میلیون و 694 هزار و 31 دوز واکسن تاج وارد استان شده است که از این تعداد ، یک میلیون و 455 هزار و 45 دوز واکسن تزریق شده است.

وی افزود: در استان 102 مرکز بهداشتی و 32 مرکز اجتماعی در حال بررسی تزریق واکسن تاج هستند و روزانه بیش از 20 هزار نفر در این مراکز واکسن دریافت می کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: تاکنون 86 درصد مردم اولین دوز واکسن تاج را دریافت کرده اند.

کوشکی گفت: چندین نوع واکسن وجود دارد که در مراکز تزریق واکسن در دسترس داوطلبان است و افراد واکسن را دریافت می کنند.

وی گفت: واکسیناسیون دانش آموزان 12 تا 18 ساله نیز در حال انجام است و واکسیناسیون علاوه بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی ، بهترین راه برای مبارزه با بیماری عروق کرونر قلب است.

با این حال ، باید توجه داشت که تاج در زندگی افراد کمتری نفوذ کرده است ، بسیاری از افراد هستند که یا به این بیماری مبتلا شده اند یا عزیزان خود را به دلیل این بیماری از دست داده اند ، شرایط واکسیناسیون را به تاخیر انداخته و باعث ایجاد بیماری عروق کرونر قلب می شود و بهتر است برنامه ریزی واکسن کرونر بدون توجه به تبلیغات سمی.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید