ابوترابی: مردم در حوزه معیشتی و اقتصادی با مشکلات جدی مواجه هستند

ابوترابی: مردم در حوزه معیشتی و اقتصادی با مشکلات جدی مواجه هستند

روز جدید سیاست روز در آینده با چالش های سختی مواجه است سیاست روزانه با چالش های سختی در آینده خطیب نماز جمعه موقت تهران گفت: اگر جامعه ای قوی و مقتدر می خواهیم، ​​شرط اول این است که در رأس هرم باشیم. شایسته ترین مرد

حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد در مراسم بزرگداشت 12 بهمن در معبد امام راحل با تسلیت درگذشت آیت‌الله صافی گلپایگانی گفت: آثار علمی ایشان مشعل‌های فراوانی درباره اسلام است. مردی که در حکومت امام، دبیر اول شورای نگهبان بود و در سخت ترین شرایط با هوشمندی و دقت ایفای نقش می کرد.

وی افزود: آیت الله صافی گلپایگانی نیز در تدوین قانون نقش آفرینی کرد و دغدغه انقلاب، تقویت نظام و مرجعیت ولی فقیه در دستور کار ایشان بود.

امام جمعه موقت در نماز جمعه تهران یادآور شد: ایشان گاهی به عنوان نایب رئیس مجلس در خصوص مسائل مهم و خطیر تماس تلفنی داشتند و پیگیر مشکلات ایشان بودند و عمر خود را در آن دهه ها در راه تکریم نظام و رهبری سپری کردند. روح بلندش با اولیای الهی و فقها و اولیای معصوم محشور باد.

ابوترابی فرد با اشاره به آغاز پیروزی انقلاب گفت: 12 بهمن یادآور آغاز شکل گیری جمهوری اسلامی ایران با هویت، دین و مذهب اسلامی و مبتنی بر ارزش های والای ملت است. قرآن.”

وی تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران در غیبت امام عصر (عج) با الهام از مبانی حتمی و مسلم فکری و دینی و معطوف به فردی تربیت شده مکتب قرآن و مفتخر به مقام رفیع فقاهت است. عدالت، شکل‌گیری بینش سیاسی، شناخت و شناخت عمیق امت اسلامی و مصالح آن است.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه اداره جامعه اسلامی باید در دست باوقارترین و توانمندترین افراد باشد، تصریح کرد: اگر جامعه ای قوی و مقتدر می خواهیم و به فکر ساختن جامعه ای مبتنی بر عقلانیت، علمی و معقول هستیم. مبانی دینی شرط اول این است که در رأس هرم قدرت، شایسته ترین فرد باشد.

خطیب موقت نماز جمعه تهران بر تقویت زیرساخت های اقتصادی تاکید کرد و گفت: امروز همه عوامل باید در خدمت رشد اقتصادی کشور باشد، مردم در معیشت و اقتصاد خانواده با مشکلات جدی مواجه هستند و باید از همه فرصت های سیستمی استفاده شود. تا بتوانیم با عزت و قدرت بر این مشکلات و مشکلات فائق آییم.

وی افزود: اتخاذ سیاست صحیح، سیاست های روزمره برای مقابله با چالش های سخت در آینده، سیاست های اقتصادی و اصلاحات برای زمینه سازی برای اقتدار اقتصادی مهم است، باید نقشه راه برای مدیریت تورم وجود داشته باشد.

ابوترابی فرد ادامه داد: نقشه راه باید تکیه بر تولید دانش بنیان، هدایت منابع حاصل از فروش نفت به زیرساخت های حرکت اقتصادی، رشد تولید و تقویت صاحبان اندیشه و اندیشه باشد.

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: در دوران انقلاب اسلامی باید شاهد حرکت پرشتاب و رو به رشد کشور برای افزایش توان اقتصادی و پاسخگویی به نیازهای اقشار مختلف به ویژه اقشار ضعیف جامعه باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید