شورای تخصصی بسیج به دنبال حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است

ساعت: 14:16
تاریخ انتشار: 1300/08/16
کد خبر: 1782334

جواد اسلامی دبیر شورای عالی تجار و فعالان اقتصادی بسیج گفت:

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج رسا; جواد اسلامی امروز در مراسم افتتاحیه دفتر شورای بسیج تجار و فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی زنجان اظهار داشت: بسیج همواره در حل بن بست ها و مشکلات کشور پیشگام بوده است.

وی با بیان اینکه از منظر مقام معظم رهبری هر فردی که قلب پاک و اخلاص نسبت به کشور داشته باشد بسیجی است حتی اگر نقشه بسیج نباشد، افزود: امروز برای رفع بن بست اقتصادی جامعه نیازمند تفکر بسیجی هستیم. “

این مسئول خاطرنشان کرد: شورای تخصصی بسیج با روحیه بسیجی وارد عرصه شده و با قرار گرفتن در مرز بین مردم و دولت سعی در رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم دارد.

دبیر شورای عالی تجار و فعالان اقتصادی بسیج یادآور شد: همدلی همیشه فاصله بین نظام و مردم را از بین می برد، هرچند در دولت قبل این شکاف عمیق بود و مشکلات همچنان به قوت خود باقی بود.

اسلامی با اشاره به اینکه حجم واردات واکسن به کشور در دولت جدید نشان داد که با همدلی می توان کارها را انجام داد، افزود: در چنین مقطعی به دلیل همدلی مسئولان، چنین حجمی از واکسن در دنیا بی سابقه بود.

وی ادامه داد: خلأ ایجاد شده در بحث بنزین با همدلی مسئولان کشور برطرف شده و مردم با این حرکت دولت آرام شده اند که لازم است با همدلی مشکلات در بحث اقتصاد حل شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: دفتر بسیج بازرگانان و فعالان اقتصادی باید نقش بیشتری در زمینه همدلی مردم و مسئولان ایفا کند و به عنوان سخنگو در عرصه اقتصاد در خدمت مصالح اقتصادی کشور باشد.

دبیر شورای بسیج بازرگانان و فعالان اقتصادی با اشاره به اینکه شورای بسیج بازرگانان و فعالان اقتصادی، دفتر بسیج مستقر نیست، گفت: این شورا به عنوان دفتر تخصصی اتاق بازرگانی فعالیت می کند. “

اسلامی گفت: راه اندازی دفتر مشکلی ندارد اما باید عضویت افراد تایید شود.

وی گفت: اگر امنیت و اقتصاد با هم نباشند، نمی توانیم کاری را که در دنیا ثابت شده است انجام دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید