اتحادیه اروپا پنجاه و یکمین ایالت آمریکاست!


ساعت: 10:15
تاریخ انتشار: 1401/09/10
کد خبر: 1914898

رئیس جمهور سابق روسیه اقدام رئیس کمیسیون اروپا برای انتشار ادعایی در توئیتر مبنی بر تعداد تلفات اوکراینی در جنگ و ویرایش و حذف آن توئیت را “خودسانسوری” می داند و این اقدام را “تحقیرآمیز” می داند. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش راشا تودی، دیمیتری مدودف، معاون شورای امنیت ملی روسیه و رئیس جمهور سابق این کشور گفت: این اقدام و استعفای اورسولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اروپا نشان داد که اتحادیه اروپا چیزی جز یک عروسک خیمه شب بازی آمریکا

مدودف در پستی در شبکه اجتماعی وی کی متعلق به روسیه نوشت: مشخص است که روسای «اورسولا خانم» به او سیلی زدند! و ظاهراً به درد هم می خورد! این خیلی تحقیرکننده است. هیچ بلوکی به نام اتحادیه اروپا وجود ندارد و تنها پنجاه و یکمین ایالت آمریکاست!

اورسولا فون در لاین مدعی شد که تاکنون 100000 سرباز اوکراینی و 20000 غیرنظامی در جنگ اوکراین کشته شده اند، اما این توییت مدتی بعد از حساب کاربری فون در لاین حذف شد. حتی این اطلاعات از سایت کمیسیون اروپا حذف شد که به صورت مکتوب و یک فایل ویدئویی منتشر شد.

در نهایت این “خودسانسوری” توسط دانا اسپینانت، سخنگوی کمیسیون اتحادیه اروپا تایید شد و گفت: این آمار بر اساس منابع خارجی محاسبه شده و شامل همه کشته ها و مجروحان می شود. با تشکر از همه افرادی که به این نظارت اشاره کردند.

دیدگاهتان را بنویسید